Hlavní strana > Domácí
Extremismus
Intenzita nenávistných projevů se v Česku zvýšila
15.02.2020 06:14
V Česku se ve druhém pololetí loňského roku dále zvyšovala intenzita nenávistných projevů. Své aktivity obnovili někteří neonacističtí aktivisté. Anarchisté a komunisté naopak procházejí obdobím stagnace a nedaří se jim oslovit veřejnost. Vyplývá to ze zprávy o extremismu za posledních šest měsíců loňského roku, kterou zveřejnilo ministerstvo vnitra.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Václav Paternik
17.02.2020 09:59
paternik
Je příšerné, že 30 let po zprofanovaném, tunelářskem Havlosametu, kdy je už všechno rozkradeno a majetek je většinou v cizích rukou nebo u zloděju z bandy Venóša Hejvla, tak naše zkorumpovaný sluníčka podporovaná darebáky z Juro hjůnie nám budou diktovat co smíme a co nesmíme říkat. Takže ja jsem v listopadu 89 jel 5x manifetovat do Prahy za to, abych se dožil na stará kolena toho, že to ve vlastní zemi bude horší, než za bolševika.
1 hlas
Karel Novák
16.02.2020 12:38
CarolusMagnus
A divíte se ?
Každá nenávist je opodstatněná. Každou nenávist někdo vyvolal. Když je někdo tak blbej a jezdí si pro socialní dávky taxíkem, (bydlím nedaleko soc.úřadu) tak se nemůže divit, že ho (a jemu podobné) lidi nenávidí.
1 hlas
Vlastimil Machura
17.02.2020 08:00
hafbubu
A šmírujete u přepážky,že víte takové podrobnosti ? 🤣
1 hlas
Vlastimil Machura
16.02.2020 08:40
hafbubu
Stačí si přečíst zdejší příspěvky v diskuzích. 🤢
1 hlas
Vlastimil Styblo
16.02.2020 09:36
StandaBulis
Klid, to je na netu často jakoby daleko vyhrocenější, než to ve skutečnosti je.
0 hlasů
- -
16.02.2020 10:40
Ovocenka
Sebekritika? Byla by namístě.
1 hlas
Karel Novák
15.02.2020 21:40
CarolusMagnus
Honza Hloupý
15.02.2020 18:02
wenkovan
Z toho, že neonacisty označují za pravicové extrémisty, je vidět, co je to za odborníky.
4 hlasy
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:04
StandaBulis
Otázka je, co z toho zhnojili novináři ovšem...
0 hlasů
Zdeněk Šmerda
15.02.2020 17:27
DenisZ
Také si všímám, že se zvýšila intenzita nenávistných projevů.
Nejvíce je šlyšet spolek „chvilkařů“,ostatní si pak berou příklad.
Sklidnili se anarchisté a komunisté se stali standartní stranou.
5 hlasů
Vlastimil Styblo
16.02.2020 09:38
StandaBulis
Z jakých zdrojů soudíte, že se zklidnili anarchisté? Od novinářů? KSČM je standartní stranou? Ja kuš, to potom KDU-ČSL taky, ale jenom proto, že jedni nebo druzí nemají momentálně žádnou moc. To byste viděl, jak by hořely hranice nebo se věšeli ti, co nejdou s nima.
1 hlas
Jiří Vojíř
15.02.2020 12:22
Kocourkov
Stačilo by dodržovat Listinu základních práv a svobod, tomu odpovídající zákony a selský rozum. Pak by odpadly diskuze plný sprostot, urážek a zaručeně moudrých znaleckých komentářů. Jde o to, zda v našem pseudodemokratickém absurdistánu je to realizovatelné.
4 hlasy
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:46
StandaBulis
Už jste viděl kapry, aby si sami vypustili rybník? Vymáhání práva? A to byste dělal s čím? S policií, které velí Kadeti a mají ti hoši plat dvacku čistého?
2 hlasy
Bob Kadet
15.02.2020 21:41
Vidlak
To by tak bylo, aby tomu veleli_hovínkáři z obecní policie!
2 hlasy
Vlastimil Styblo
16.02.2020 09:42
StandaBulis
Tak státní loupežník jako státní loupežník! K PČR se bere z pracáků, k městským "obuvníkům" taky, jaký v těch dvou složkách vidíte rozdíl? Zloději z MP měří na padesátce od jednapadesáti, zloduši z PČR chrání pachatele trestných činů před postihem převody trestných činů neznámých pachatelů na přestupky. Lump jako lump.
No a od takových institucí chtít vymáhat právo?
Bláznovství, naivita, neprozřetelnost, zoufalost!
2 hlasy
Josef Dub
15.02.2020 12:15
pepadub
Velmi často se stává, že ten který nenávidí až příliš se vyklube z někoho, kdo se tváří jako zapálený advokát pravdy a lásky.
7 hlasů
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:44
StandaBulis
Zdeněk Šmerda
17.02.2020 16:19
DenisZ
Havel říkal „Přejte lidem svobodně se dopátrat pravdy.
Vážím si lidi co pravdu hledají. Obávám se těch, co již
tu svoji pravdu nalezli.“
Kdo našel svoji pravdu, pevný názor, přirozeně se pak bude
obklopovat lidmi s podobnými názory a konzumovat média
zaměřené tímto směrem, čímž se bude pohybovat v určité
názorové bublině a bude svoji pravdu vnucovat druhým.
Činí tak "chvilkaři", jisté ideologické neziskovky, opozic.politici.
1 hlas
tyden tyden
15.02.2020 11:12
tyden001
jeste nedavno tu byly clanky oslavujici "obcanskou spolecnost" a narodni obrozeni na ukrajine - dnes banderistanu.
doprovazely je fotky mladeze (casto holohlave) s pochodnemi.
rude vemeno v redakci na tech fotek asi dost v zasobe, ale v Cechach jsou k jinym ucelum :-))))))
12 hlasů
Golda Vanishová
15.02.2020 09:59
Vanish
Británie jako první západní stát zavádí cenzuru internetu, v jejímž rámci (pod záminkou ochrany dětí před pedofily a tak podobně) bude stát určovat, co je a co není legální, co je sice legální, ale mohlo by být současně škodlivé… fascinující…
13 hlasů
- -
15.02.2020 10:05
Ovocenka
Fascinující....to přece v Rusku máte dávno...
1 hlas
Vlastimil Styblo
16.02.2020 09:45
StandaBulis
Vanish, skvrn a špíny se zbavíš. Neplatí tady asi tak sto let jasné zákony, z nichž není ani tlápání na internetu vyjmuto? Jaká cenzura? Prostě se nestíhá dosud, co se má trestně stíhat, takže místo toho se zavádí cenzura. Ono to má háček: tam budou jako cenzoři ichty*lové podobní tady tomu Rexu, Persilu nebo Arielu, nebo jak se to nazývá, bez znalosti práva, a mazat budou všecko...
0 hlasů
Jeroným Pražský b.
15.02.2020 10:39
Belzebubb
A co máte vy v Německu ? Muslimy, kteří to tam u vás už pomalu přebírají a z vaší policie si dělají boxovací pytel.
8 hlasů
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:06
StandaBulis
Říká někdo, kdo tam nikdy nebyl.
1 hlas
Bob Kadet
15.02.2020 22:17
Vidlak
Nesmíš posuzovat DDRóny podle zbytku Německa.
1 hlas
Vlastimil Styblo
16.02.2020 09:46
StandaBulis
Bavorsko, Bavorsko.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
16.02.2020 09:45
StandaBulis
Bavorsko, Bavorsko.
0 hlasů
Bob Kadet
15.02.2020 21:53
Vidlak
Woe Stýblo ty světáku, v Německu za rok 2018 ubylo vražd, ale naopak narostly drogové delikty a napadení policistů o 34% oproti létům 2015-16.Nemalou část z toho mají na svědomí migranti. Kteří se i úspěšně zapojili v drogovém podsvětí ošéfovaném Kosovskými Albánci.
2 hlasy
Vlastimil Styblo
16.02.2020 09:51
StandaBulis
Já i tam dělám, ale co vy jste za ubožáčka, který má problém s tím, že je někde deset kilometrů za hranicemi? Já jsem světák, když si sháním práci i v Rajchu, za humny? No twl...
0 hlasů
Vlastimil Styblo
16.02.2020 09:48
StandaBulis
Německá policie nemá žádné statistiky založené na národnosti, etnické příšlušnosti, náboženské příslušnosti nebo dalších věcech, stejně jako ta česká. To, co tu píšete, jsou akorát vaše zbožná, marná a frustrovaná přání, hahaha. Z německých statistik nedostanete nic o tom, jaké procento muslimů... Takže jaká další kofotina je u vás na pořadu dne?
0 hlasů
Karel Novák
15.02.2020 21:43
CarolusMagnus
Má pravdu. V Německu vládne fašistická vrchnost Žiji tu už půl století.
1 hlas
- -
15.02.2020 10:44
Ovocenka
V Německu je fajn, je tam demokracie a pořádek. Chtěl bych, aby u nás fungovala veřejná správa jako v Německu.
1 hlas
Bob Kadet
15.02.2020 22:05
Vidlak
Máš opravdu podivnou představu o tom německém "démos". Víš úplný kulový jak funguje jejich byrokracie.
1 hlas
Vlastimil Styblo
16.02.2020 09:53
StandaBulis
Tak nás poučte, jak funguje německá byrokracie. Já si to rád přečtu, jak někdo, jako socka od policie, kdo sedí doma ve špíně a smradu ví, jak to funguje v Německu.
0 hlasů
Zdeněk Šmerda
15.02.2020 17:35
DenisZ
V Německu se drtivá většina občanů bojí svobodně
vyjadřovat na veřejnosti. Už tak necítí, že by se jejich
stát staral o jejich bezpečnosti. Není to dobrý příklad.
2 hlasy
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:43
StandaBulis
Vy jste tam dělal průzkum? Sedíme s Němci v hospodě a nevšimnul jsem si, že by si bral kdokoliv z nich servítky.
0 hlasů
Jeroným Pražský b.
15.02.2020 10:54
Belzebubb
Jo, v Německu je fakt pořádek. Muslimové tam veřejně hajlují a vyjadřují nenávist vůči Židům, dokonce chválí holocaust, a policie pouze čumí. Myslím, že to dobře víte. Tohle tady asi chtít nebudeme, že ?
4 hlasy
Jeroným Pražský b.
15.02.2020 10:54
Belzebubb
Jo, v Německu je fakt pořádek. Muslimové tam veřejně hajlují a vyjadřují nenávist vůči Židům, dokonce chválí holocaust, a policie pouze čumí. Myslím, že to dobře víte. Tohle tady asi chtít nebudeme, že ?
7 hlasů
tyden tyden
15.02.2020 10:53
tyden001
v Nemecku jsem nedavno byl.
budto lzes, nebo se ti ten rozkvedlanej anal od slimaku libi.
ale uzij si to, ty vemeno jedno rudy :-))))))
5 hlasů
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:42
StandaBulis
Jasně, já jsem tam každý měsíc dvakrát, takže co se tam děje?
2 hlasy
Petr Král
15.02.2020 09:58
aliass
Zástupci dezinformačních médií demonstrovali u Koněva? Já myslel, že štáb ČT tam točil reportáž.
13 hlasů
Bob Kadet
15.02.2020 22:12
Vidlak
No však, proto píší o dezinformačních médiích.
0 hlasů
Pavel Rous
15.02.2020 09:55
rous123
Nenávist ke špatnému je pozitivní. Vrchnost potlačuje obrannou reakci, ale měla by se zamyslet sama nad sebou.
9 hlasů
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:42
StandaBulis
Baťa nenáviděl chlast a lenochy. Tedy i takové, jako jste vy. Byl a to alergický, za chlast se hned vyletovalo a jakákoliv špatná odpověď na otázky při pohovoru byla okamžitě důvodem pro nepřijetí k němu do učení... Jakmile projevil žadatel o místo jakoukoliv formu závisti nebo nedostatečného odhodlání se učit, letěl.
0 hlasů
aztek polni
15.02.2020 22:55
kirvono
Ten byl talk výborný,že nechak Adolfovi boty v Oslu pro německou armadu a dělali jim poskoky po celou válku. Jo Adolf mohlobou německé vojáky a byl mu vděčný! Jinak byl Bata podvodník a jak řikal Vladimír Menšik,že ho budou máčet do Vltavy!
2 hlasy
- -
15.02.2020 10:04
Ovocenka
Ach tak.... co je špatné, určujete jak?
1 hlas
Jan Bachura
15.02.2020 10:48
jabach
Rozumný člověk to pozná podle toho, co mu škodí, co ho ohrožuje, co ho chce okrást, vzít mu jeho pohodlí, způsob života atd. Přitom nezáleží na úmyslech, ale na výsledku.
Fanatikovi to určuje ideologie.
4 hlasy
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:36
StandaBulis
Jasně, a při této debatě vámi takto vedené dostanete na škole hned otázku: definujte mi rozumného člověka. A jste s dalšími argumenty v loji. Slušný člověk, obyčejný člověk, rozumný člověk, normální člověk... To jsou pasti na pitomce. Žádný rozumný člověk neexistuje. Vy máte na mysli člověka, u něhož funguje analýza a syntéza, ale to je tak 20% populace! S tou problémy nejsou.
Problémy jsou stále jen s pěti procenty společnosti.
0 hlasů
- -
15.02.2020 10:53
Ovocenka
Přesně. Jenže Pavel Rous určuje špatné s obecnou platností, pro celou populaci (mluví o vrchnosti). I v zájmové skupině je potřeba dohoda na žebříčku hodnot.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:39
StandaBulis
Pavel Rous je závistivá če*ská (bohužel tisíc let stejné výchovy - aneb slova Karla IV a slova dnešních vědců jsou naprosto stejná) socka. To je tak celé a vy si myslíte, že s ním povedete nějakou diskusi na úrovni, ale on s vámi ne. On je přesvědčen, že mu všichni kolem ubližují. On nenávidí všechny, kdo něco mají. Všichni mohou za jeho zmatlaný život. Je vidět, že jste s takovými lidmi nikdy nedělal a nepřeju vám to ani za mák.
0 hlasů
- -
16.02.2020 11:02
Ovocenka
Rous je socka zcela jistě, ale závistivá určitě ne.
0 hlasů
Jan Gavroch
15.02.2020 09:51
gavroch
Kde vzali příslušníci ČTK tu fotografii ???
11 hlasů
Golda Vanishová
15.02.2020 10:08
Vanish
Zřejmě ji dodala spřátelená banderovská agentura :-)
9 hlasů
Jan Gavroch
15.02.2020 09:49
gavroch
Božena Kostrbová, Vlkava
Dnes 20:27
seznam.cz, novinky.cz, a stream.cz byly koupeny podniky z USA, které se zabývají politickou reklamou - Tiger holding four, která patří Sorosovi za 1,7 miliardy korun
Oficiálními vlastníky Czech media invest, kam patří i Blesk jsou dvě spoleečnosti, holandská Gruenberg investiment a britská Interscope limited, které vlastní také Soroso.
6 hlasů
Vlastimil Machura
15.02.2020 09:54
hafbubu
Ověřil jste si to ? Nevěřte každé hlouposti,která koluje na internetu. 🤥
1 hlas
- -
15.02.2020 09:52
Ovocenka
Jdi do pr dele rusáku. Tady je diskuze mezi krajany.
0 hlasů
Bob Kadet
15.02.2020 22:09
Vidlak
Nějak sem si nevšiml že bys tady nějak komunikoval s tím sudeťáckým_lejnem Stýblem!
1 hlas
- -
16.02.2020 10:57
Ovocenka
Ono není o čem, je inteligentní, ale diskuze s ním není možná. Viz.hodně dole.
0 hlasů
Elliott Houser
15.02.2020 09:26
EHouser
Ještě soudruh pisálek zapomenul napsat že nenávistné projevy se dělí na ty správné a špatné ;-)
Pro ty méně zatvrzelé fanoušky té jedině správné pravdy něco k zamyšlení....
https://kechlibar.net/2020/02/14/demokratka-na-trumpove-mitinku/
12 hlasů
Martin Rulík
15.02.2020 09:02
Antisorosjugend
Dokument také dodává, že se rozšířilo spektrum lidí, kterým jsou zasílány urážky a výhrůžky. Nejde už jen o příslušníky národnostních, etnických nebo náboženských menšin, ale i lidskoprávní aktivisty, pracovníky neziskových organizací či politiky. Alarmující jsou podle zprávy také výhrůžky adresované některým novinářům, kteří se věnují rasistickým a xenofobním subjektům - ALIAS paraziti..?
1 hlas
Vlastimil Machura
15.02.2020 08:05
hafbubu
Stačí si přečíst zdejší příspěvky v diskuzích. 🤢
4 hlasy
jadoles nepojedu
15.02.2020 09:36
jadoles
Vlastimil Styblo
15.02.2020 07:44
StandaBulis
Moderní doba přináší velké množství informací a pokud je člověk dyslektik, je totálně v zadeli. Když se k tomu přidá neschopnost se sám o sebe postarat, nízká kvalifikace, nízké vzdělání, nikde nikdy nebyl, nezná řeči, neumí se domluvit v cizině atd atd. aby poznal, že spousta jeho názorů je mimo, to je spousta maličkostí, pak u něj vznikne logicky pocit ohrožení, nejistoty a podobně a on inklinuje k jednoduchým řešením, pocitu méněcennosti, že je mu ubližováno atd atd. Jednoduchá řešení ovšem nikdy nefungovala, nefungují a fungovat nebudou, přesto, že je podobní těmto lidem nabízejí.
Ta doba se nikdy nezklidní, bude to čím dál horší pro tyto lidi. Nebudou čím dál více stíhat změny ve společnosti a budou čím dál vyhraněnější se svými názory.
1 hlas
Golda Vanishová
15.02.2020 10:05
Vanish
Nevěděla jsem že seš dislektik, asi to nebudeš mít v životě jednoduché, ale alespoň se ti teď po té zpovědi uleví ;-)
8 hlasů
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:25
StandaBulis
Podle té gramatiky bude dyslektik někdo zcela jiný...
0 hlasů
- -
15.02.2020 09:16
Ovocenka
Taková doba je tady od renesance. Obří společenské rozdíly, vždy vedou k revolucím a chaosu. Je v zájmu těch lepších vrstev, ať už se definují vzděláním, nebo jen majetkem (o původu raději nemluvit), aby udržovaly sociální smír. Jen ti vlivní a bohatí to mohou zařídit. Když na to kašlou a libují si ve výlučnosti a exkluzivitě vůči většině, dopadne to špatně. Slovy pana Bati - není krizí, než těch morálních. Morální bída vede ke zkáze společnosti.
Mentorování, že má být každý vysoce vzdělaný,umět 3 jazyky, být zcestovalý a zkušený v podnikání, je přesně ten důvod, proč ve společnosti vzrůstá napětí. Knížecí rady jednoduchých pravičáků.
3 hlasy
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:29
StandaBulis
Taková doba je tady od pravěku. Vždy byli tupci a vždy chytří. Tupců bylo (sociologie) značně více, tak se těch pár chytrých na jejich úkor vždy pomnělo. Nikdy to jinak nebude, vždy byly revoluce atd.
Krmit chátru se musí, aby držela kušny, střílet do ní se totiž neosvědčilo, nebo spíše se to nedělalo někde důkladně. Třeba ale takoví Aztékové, to byli duši na tomto poli.... Ti jakékoliv odpůrce zmasakrovali do tla.
Fungovalo jim to spolehlivě do chvíle, než se začali řezat bráši mezi sebou a než pak přitáhli Španělé, kteří ty utlačované využili proti Aztékům samotným.
0 hlasů
jadoles nepojedu
15.02.2020 09:43
jadoles
Všude jsou společenské rozdíly.Chudý bohatému nevěří.Já bych viděl přínos ve vzdělání,aby lidi jediné pracovní místo nenacházeli v montovnách,ty na duchu opravdu nepřidají.Tedy přestat vyrábět roboty a opravdu vzdělávat.Nemusí to hned být vědec celosvětového významu,ale třeba opravdu šikovný fachman.
2 hlasy
- -
15.02.2020 10:29
Ovocenka
Podpora vzdělávání je nutná a správná, o to se nepřu. Jenže vzdělanější společnost není automaticky konsolidovanější. To bohužel neplatí. Ty montovny zřídili také vzdělaní lidé, ekonomové aby pozvedli HDP :-)
Mezi vzděláním a schopností prosadit se je jistá úměra, ale kvalifikovaná práce na veřejném zájmu musí být připravena systémově. Politicky, konsenzuálně.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:32
StandaBulis
Tak zdejším frustrátům, kteří mají celý život holé zadele, jejich rodiče je měli a jejich prarodiče taky, vysvětlete, že jim nikdo neubližuje, jen jejich lenost.
Že jim nikdo nebrání jít na živnost a starat se sám o sebe. Kór dnes, když je obrovský zájem o řemeslo...
0 hlasů
jadoles nepojedu
15.02.2020 11:35
jadoles
Ano,jistě.Jenže ty montovny nejsou naše.Potřebujeme vlastní podniky,bývali jsme v tom přece dobří.A v nich vlastní vzdělané lidi.
2 hlasy
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:11
StandaBulis
Ti, kdo v tom byli dobří, jsme vyhnali po roce 1945, Češi nikdy dobří nebyli. Už od roku 1918 to šlo z kopce a kradlo se ve velkém, ale jakmile jsme se zbavili Skopčáků, šlo do kopru všecko. Můžeme být dnes rádi za ty montovny, nic jiného sami neumíme. A ještě je řídí Němec. Bohužel.
0 hlasů
- -
15.02.2020 12:55
Ovocenka
No to úzce souvisí s nacionalizmem - tenký led. Vlastní podniky vznikají a rostou. Budují je ale soukromé osoby a společnosti. Aby se ty podniky staly národními, to snad nikdo ani neplánuje....kromě komančů :-)
0 hlasů
František Mach
15.02.2020 07:21
FrantaMa
Osobně se tomu vůbec nedivím, viníci tohoto jsou všem známí, jsou jimi politici opozice a jejich mafie vytvořili Milión chvilek a štvou lidi proti sobě, EU ta to podporuje a jde proti zájmům jejich členů a tak za vším jsou politici. Dle mého je to v celku jednoduché, volby toto řeší, ODS s ČSSD, KDU a TOP09 ovládli policii, soudy, média a udělali si z naší země dojnou krávu a nyní se diví, že se lidé bouří. Historie říká, že bohatí se svého bohatství nevzdají a klidně nechají pozabíjet své spoluobčany co se na tvorbě jejich bohatství podíleli.
Zločinci se chovají jako panstvo a naopak.
Zprávy jsou jen o zlu a násilí, to je práce novinářů a za vším stojí bohatí. Je jeden princip jak vládnout, rozeštvi lidi a diktuj.
9 hlasů
Emanuel Bacigala
15.02.2020 09:33
krokodyl3333
Miliardář Babiš je vrcholným dílem politiky Klause a ODS z 90. let, už to nikdo a nikdy nepřekoná.
Dotace pro ANOfert v roce 2018 převýšily čistý zisk. Závislost na dotacích a bankách se zvýšila, dotace 1,8 miliardy korun, čistý zisk 1,6 miliardy, zadlužení skupiny se zvýšilo o 8 miliard na 43 miliard korun celkem, v roce 2015 bylo zadlužení poloviční. Co je alarmující je to, že 1,5 miliardy nových úvěrů je od čínských bank. Nakupuje další média, loni to byl Bauer Media za 2 miliardy (Cosmopolitan, Harper´s Bazaar, Rytmus života, Chvilka pro tebe,…), nové firmy dosáhly zisk pouhý 1 milion a tak je celkem jasné, že důvod nákupu je ovlivňování dalších skupin voličů.
Antimonopolní úřad by zasloužil zrušit.
4 hlasy
aztek polni
15.02.2020 20:18
kirvono
A ted ještě spočítat podvody a vykradené krámy pomoše a dementního šulina špiny lidské a bachora vypitých konaků odporného řezniho psa! Ty byly 2 biliony a naše podniky a banky byly timto neknubou s se slepičím mozkem vykradeny. A česká spořitelna brala uvěry jen aby pomoš šulin Havel mohl a jeho ruka Junek do Chemapol Grup je vybral a pak se rozdělili! Danové iniky byly taktež i ropných produktů a ropy a byly v nich i vraždy! Stejně tak dopadla i Komerční Banka ve spojení s pomošem a šulinem narezlím v případu Satrapa a další drnovický zázrak s Radovanem Krejčířem a Františkem Mrázkem spolu s Gottwaldem a pomošem šulinem Havlem kde byly zemědělské podniky vykradeny a s pomocí dua Kocáb s Horáčkem a kroupou a Žantovským a máme tabuli ničemu ,kteři vykradli naši zemi!
0 hlasů
- -
15.02.2020 09:58
Ovocenka
:-)) No tak tyhle tituly opravdu cloumají veřejným míněním....zelených vdov.
0 hlasů
- -
15.02.2020 09:32
Ovocenka
Ne že bych s vaším názorem souhlasil, ale k tomu bohatství - to je odpovědnost. Kdo jej drží, je osobně odpovědný za jeho využití. Neexistuje povinnost rozdávat, ale společenské odpovědnosti vás nezbaví ani smrt.
3 hlasy
Vlastimil Styblo
15.02.2020 07:56
StandaBulis
Jistě, za všechno můžou všichni, jen ne my sami, Machu, že?
Inklinování národa k Rusku a socialismu vůbec nezničilo velkou mocnou říši ve středu Evropy a nevedlo k úpadku toho, co tady třista let Habsburkové vybudovali, vůbec jsme neodevzdali Hitlerovi průmyslovou velmoc i s komplet výzbrojí, vůbec národ nevolil po druhé válce komunisty, vůbec 85% národa nekolaborovalo s komunisty, vůbec se policie v roce 1989 nezašlapala do země, protože na vás zloděje a donašeče věděla! To všechno politikové, které tento národ ale už vůbec sám nevolí, co?
Dobře vám tak, mudrlanti. Na blbcích se dá krásně vydělávat a krásně s nimi lze i orat, vláčet...
Historii nikdy nic takového s bohatými neříkala, to říkal váš guru Marx, kterého jste velebili a jste tam, kde si být zasloužíte a jako správné lůze se vám to samozřejmě nelíbí.
Tupci se dovedou vždy jen do srač*ek. Za problémy stojí vždy jen chudí, jinými slovy ti líní. Bohatí dávají těm lenochům práci, protože lenoši si ji sami nezařídí. Pak na ně ještě plivou, ale se psem, který kouše do ruky, která ho živí, se dělá krátký proces.
Vy jste chudí především duchem a až následně navždy pak hmotnými statky. I kdybyste vyhráli dnes miliony, do pěti let budete zase tam, kde jste dnes, s holými zadelemi, nebude mít zase nic. Jste líní. Vám patří do rukou nas*rat, rozetřít a nepustit k vodě. A jak začnete vřískat, četnictvo a ostrými....
Bohatí nejsou často žádní vzdělanci, jenom nejsou líní. Nemají nejčistější úmysly, ale nejsou líní. Nechovají se vždy podle etikety, ale nejsou líní.
Jinými slovy příroda /Bůh, jak kdo chcete, jim dala hlavu a ruce a pokud se lůza rouhá a hlavu a ruce nepoužívá, protože se jí nechce, příroda/Bůh ji trestá. A ona stále hledá viníka svých problémů jinde, než v zrcadle. Jenže všichni ti, co "mají", hledali nejdříve problémy v tom zrcadle. Bez toho nemůžete totiž nikdy mít. Bez toho budete navěky lůza, závidící všechno všem. To jediné umíte perfektně. Nadávat a závidět. Makat a myslet, to už je na váš moc na konání. Aneb natažené ruce a: pánko dajtě...
0 hlasů
jadoles nepojedu
15.02.2020 09:46
jadoles
Chudý neznamená hned líný.Nepovyšuj se a nikoho neponižuj,nikdy nevíš,odkud se ti to může vrátit.
8 hlasů
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:14
StandaBulis
Jo? Jak jde pilný člověk dohromady s holou zadelí? Můžete nám tady tu vaši zákonitost vysvětlit?
0 hlasů
Stalin Lenin
18.02.2020 18:53
Tyranovladce
Pilny clovek byl napriklad puvodni majitel kosteleckych uzenin, pak mu to Bures ukradl a ma holou zadeli.
Dalsich prikladu je nespocet.
0 hlasů
jadoles nepojedu
15.02.2020 09:51
jadoles
Co se tedy týče nenávistných projevů(o nich je ten článek),v nich jsi opravdu přeborník.
6 hlasů
- -
15.02.2020 09:24
Ovocenka
Hádám, že se počítáte k intelektuální vrchnosti, co, Stýblo?Za takovej výlev pohrdání by se postavil i masovej vrah. Pýcha předchází pád. Pýcha je nectnost o řád nebezpečnější, než prostá lenost. Nepokoušejte se glorifikovat pracovitost bez ohledů.
4 hlasy
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:24
StandaBulis
Ovocenko: psychologii a kriminologii a i sociologii mám vystudovanou já, ne vy, jak to čtu. Toto můžete zkoušet mezi blbci pětkaři v základní škole. Na zákonech těchto věd nic nezměníte, ani kdybyste se stavěl na uši.
0 hlasů
Vlastimil Styblo
15.02.2020 19:22
StandaBulis
Hádáte blbě. Jsem dělňas, co dělá rukama a hlavou. Tudíž se mám.
To není pýcha, ale konstatování. Buď děláte advokáta chudým, nebo sobě. Česká výchova, že chudoba cti netratí a povýšení chudoby na národní klenot. Taky to tak vypadá.
Stačí před takovýma, jako jste vy, jen říci, že se mám dobře, a to tak, jak si zasloužím a jak se o sebe starám, že ve svém věku aktivně sportuju a jsem veselé povahy,a u závistivých Čecháčků se už pak jenom řehtám, jak plivou. Ale já se mám opravdu dobře a užívám si každého dne, který se mám dobře i s rodinou, přeju druhým a dávám druhým, ale nesnáším, když pořád Češi jen kvičí a naříkají.
0 hlasů
- -
16.02.2020 10:49
Ovocenka
Vůbec nehádám, vidím. Jste neuvěřitelně nenávistnej člověk, kterýho neberou Němci, ani Češi tak, jak by si představoval. A protože na Němcích závisíte, vyléváte si denodenně frustraci na Češích. Pýchou jsem Vaše chování nazval z milosrdnosti. Jenže o tu nestojíte, takže - namyšlenej starej hloupej trouba, co se s ním nikdo naživo nebaví než pět minut, protože ten obří mindrák z vlastní neúspěšnosti hned teče proudem.Kecy, jak se máte dobře, tady nikoho nezajímají. Jsou asi tak věrohodný, jako od Simony v Comebacku.
Sorráč dědku.
0 hlasů
Josef Vrána
15.02.2020 06:35
Liska
No je to pravda. Nedávno například zaměstnavatel vyhodil z práce zaměstnankyni na základě něčeho, co prý někam napsala.
A našlo se i pár gaunerů, kteří ho k tomu z nenávisti podněcovali a potom to jiní veřejně nenávistně schvalovali. A místo aby šli do vězení, nic se jim nestalo. Na co tedy máme všechny ty policajty, státní zástupce a soudce?
5 hlasů
Vlastimil Styblo
15.02.2020 07:39
StandaBulis
No rozhodně ne k tomu, aby někomu moudrému jak Šalamounovo lejno (Češi) utírali zadnici. Pokud bylo někomu ublíženo, má se ten ublížený obrátit tam, kde mu pomohou a jít si za tím.
Jenomže, hahaha, to by musel ten chytrolín napřed vědět, že mu bylo ublíženo, že nic neudělal, jakože samozřejmě udělal atd atd. A hlavně: musel by Čecháček zvednout svoji "ublíženou" hlavu a jít do toho.
0 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Golda Vanishová (13 hlasů) 15.02.2020 09:59
Británie jako první západní stát zavádí cenzuru internetu, v jejímž...
Petr Král (13 hlasů) 15.02.2020 09:58
Zástupci dezinformačních médií demonstrovali u Koněva? Já myslel, že...
Elliott Houser (12 hlasů) 15.02.2020 09:26
Ještě soudruh pisálek zapomenul napsat že nenávistné projevy se dělí...
tyden tyden (12 hlasů) 15.02.2020 11:12
jeste nedavno tu byly clanky oslavujici "obcanskou spolecnost" a...
Jan Gavroch (11 hlasů) 15.02.2020 09:51
Kde vzali příslušníci ČTK tu fotografii ???