Hlavní strana > Domácí
Reakce
Renč: Němec je hloupý stařík. Dva spoty na medaili nestačí
30.10.2014 16:30
Filmový a televizní režisér Filip Renč, jehož prezident Miloš Zeman 28. října vyznamenal medailí Za zásluhy I. stupně, se ostře ohradil vůči gestu režiséra Jana Němce.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Jan Kočí
31.10.2014 15:16
Kocijan
Nebuďte na Filipa tak zlí.Vdyť je téměř dokonalý! Krásný, inteligentní, pokorný, nearogantní, neservilní, ohleduplný ke starším a ještě k tomu vyznamenaný za...(?) - pán Filip z Eman. Roste nám! Ale poroz ! Neusnout na vavřínech! Je nutné doplnit svou filmografii o spoty pro KDU-ČSL, Dělnickou stranu a do role L.Baarové obsadit Zuzku Rujbrovou a třeba ho budou i korunovat. Strašně mu fandím a držím palce, aby nebyl to, co prozatím vzhledem k ostatním je...z umělěckého hovínka pára.
0 hlasů
ou_ JSP
31.10.2014 14:16
JSP
....spíš mně hloupý připadá p. režisér - navíc se chová podle pořekadla: "...kam vítr, tam plášť.."! Pokud se pamatuji natočí "doják" o každém politikovi, který ho o to požádá, hlavně ten politik musí být v té době u vesla...
0 hlasů
Tomas Nada
31.10.2014 13:29
Travi
Jak ze statniho vyznamenani udelat bulvarni frasku!?
Asponze herce uz zname ...
0 hlasů
Karel Vlk
31.10.2014 05:11
JUDrKarelVlk
Určitě je lepší režisér pan Němec než Vy pane Renč.Jeho filmy určitě stojí za dívání a točil i záběry z 21,srpna 1968.Vy jenom Reqiuem pro panenku
0 hlasů
Josef Lustig
30.10.2014 21:53
Andersen
Na ceskou blbost uz je treba nasadit epidemiology.
0 hlasů
Eduard Valín
30.10.2014 21:48
Eda123
Renč dostal cenu úrovně Klementa Gottwalda a je na ni patřičně hrdý, holt se nám ukázalo IQ tykve. Jeho "dílo" tomu odpovídá. Režisér Němec je představitelem jiné doby a jiných hodnot, oproti Renčovi mu to myslí i v tak pokročilém věku. Zachoval se jak musel, protože Zemanova oslava byla plivancem všem co pro svobodu státu byli ochotni vzdát se své vlastní svobody nebo i položit život. Režisér Němec byl v 68 jedním z nich. Zeman ani Renč to pochopit nemůžou, protože jsou to jen prodejní šašci bez hodnot krom svého ega a koryta. Stejně tak Bílá (ODS for ever dokud byla u koryta ...) nebo Sedláček - Mickeymouse. Že Němce současná generace nechápe a neví o koho jde, je to pro ně jen starej dědek, kterej nefetuje jak IN Karel nikotin nebo nechlastá jak mužik alá Zeman je pochopitelné, když studenti gymnázia v Nymburce ani neví kdo byl Bohumil Hrabal. Pak se nelze divit, že máme takovéto elity v politice, showbyznysu (to není kultura). Kde není vzdělanost zůstávají jen Renčové a reklamní maskoti...
8 hlasů
wenzel Trousil
31.10.2014 14:45
Lenin
Nojo.Pri tom systematickem vymyvani mozku se chybicka vloudi..A hrdinove co se vynori vzdy v pravy cas se najdou pokazde..Tak se proste smirte.Vzdyt zijete v Cesku..
0 hlasů
Victor z Ovieda
30.10.2014 21:16
Victor
Renče bych ještě přežil i když též nevím jaké má zásluhy o stát.Ovšem Bílá?To jsem byl tedy v šoku a vlastně jsem se ještě neprobral.Renč je celkem dobrý,úspěšný.Bílá je sice u někoho úspěšná,ale v žádném případě ne dobrá.Mě připadne,že lidem platí aby chodili na její koncerty.A jak je v bedně,to jí musí stát též nemálo prostředků.O Hegerové se ani nebudu šířit.Té bych sice nějakou cenu dal,ale za celoživotní dílo,ne státní vyznamenání.Podle mě by se s takovými poctami mělo šetřit pro ty,kteří si to opravdu zaslouží.A že jich je v republice sakra málo,ale jsou.
1 hlas
LV 426
30.10.2014 20:56
rkkk2
Mám je rád oba. Kohouty.
0 hlasů
Victor z Ovieda
30.10.2014 20:47
Victor
No,já bych řekl,že to měl dostat jako jediný Winton,nebo jak se to píše (i když židy moc nemusím).Jinak jsem zachytil jen samou lůzu,ale je pravda že jsem nečetl všechny.Třeba umělci,proč umělci?Jaké mají zásluhy o stát?Naprosto žádné.Ti vojáci,dobře,též ale nevíme jestli to byli opravdu hrdinové.Příklad: Na šachtách a v hutích též zemřelo při práci mnoho lidí (najednou i více než pět,desítky) a žádné vyznamenání taky nedostali.A že každý prezident dává vyznamenání svojim kámošům,už se stalo normálním.Nejhorší byl Havel,ten to dával kdejakému ožralci a lůzrovi,stačí když se dotyčný nazval disidentem.Přitom to byli kolikrát obyčejní krimoši a ožralci.
3 hlasy
Jan Karel
30.10.2014 20:38
Jan7
Tradici vyznamenávat kamarády a kamarádky založil Havel. Také je omilostňoval. Klaus to samé. Zeman zatím žádnému kamarádovi milost neudělil.
4 hlasy
Victor z Ovieda
30.10.2014 21:00
Victor
Přesně tak.Havel omilostnoval vyložené zloděje a defraudanty,až to do očí bilo.Důkazy atd. jako na podnose.Vlastně někteří byli dokonce už i odsouzení.A že se nad tím tenkrát,ale ani dnes zasraní pravdoláskaři nepozastavují?Aha,já zapomněl,v tenkrát byla demokracie ještě mladá,teprve jsme se ji učili,jak říkají někteří z těch debilů.Tak nyní jsme se ji už naučili,tak krademe ne miliony,ale rovnou miliardy.A smějem se,bo nás justice kryje.Samozřejmě nás to sere,protože je justice čím dál tím víc nenasytnější.A řadovému občanu se smějeme do ksichtu,bo máme pod palcem i politiky,hlavně ty regionální.Volby?Ty máme na háku,stejně si je koupíme,at je tam Petr nebo Pavel.Na nás nikdo nemá.
4 hlasy
Jaroslava Nová
30.10.2014 20:29
Jarka1953
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/filip-renc-tocil-pro-ods-ted-si-ho-vyhledlo-ministerstvo_80534.html
0 hlasů
Pavel Kolář
30.10.2014 19:50
Karl
Medaile zasložená nezasloužená. V Česku jsou mediale tak jako tak tradiční trapárna. S Renčem ale přesto v zásadě souhlasím.
0 hlasů
pn pn
30.10.2014 19:42
pn23pn23
Petr Čtvrtníček, herec:
Renč, Sedláček, Toufar. Postavit tato tři jména vedle sebe může jen naprosté hovado. Jak já se stydím.
4 hlasy
Henex
30.10.2014 19:21
Henex
Komoušský burani se zase dneska předvedli...
4 hlasy
Victor z Ovieda
30.10.2014 21:05
Victor
Jak to myslíš,modrý burane?Jo to je starší příspěvek,tak nic.Ale kdyby jste se tu vrátil,tak vysvětlete.
2 hlasy
Henex
30.10.2014 22:04
Henex
No... Myslel jsem to obecně, ale když už jste se ozval...
Rozhodně nejsem modrý, to už byste mohl vědět. A jak jsem to myslel? Chtěl jsem tím pouze říci, že komoušský burani zde předvádějí svou hloupost a vyjadřují se k věcem, které přesahují meze jejich chápání. Je mi líto, že jste se v tom poznal...
1 hlas
wenzel Trousil
31.10.2014 15:00
Lenin
Modrej nejsi. Jsi hnedej. A jak znamo --Nur scheise ist braun!
0 hlasů
Karel Eliáš
30.10.2014 19:18
Kep001
Renč si objektivně vyznamenání nezaslouží, stejně tak Němec. Prostě Havel dal jen tak medaili za nic kámošovi a Zeman taky. Nevidím v tom žádný rozdíl. Správné to není, ale je to tak.
2 hlasy
Petr Min
30.10.2014 19:18
Bisavon
No ale proc to vyznamenani vratil ? Jako ze vyznamenani ztraci cenu ? caslavska snad taky neco vracela. Zapomela, jak byla stastna a jak zvanila, jak se bude dal snazit a pod.
1 hlas
Jaroslav Kašpar
30.10.2014 19:15
JaroslavKaspar
Těžko říct, zda pan Renč projevil spíš statečnost či troufalost, když se takto dokáže hájit. Že to na pověstné kulturní frontě nebude mít lehké asi nepochybuje nikdo z nás a je jedno, s kterou stranou kdo sympatizuje. Vybavuje se mi, jak jednali s Dejdarem.
2 hlasy
pn pn
30.10.2014 19:09
pn23pn23
Kdyby Rence nevytahnul oblibenec zdejsi rude particky Topolanek, tak by tocil nanejvys reklamy do metra. A myslim, ze svym arogantnim chovanim predvadi, jak se chova starik ve veku 40 let, ktery si horko tezko vrzne.
3 hlasy
Ben Melech
30.10.2014 19:00
niky
"O slavnosti a hostech" to je dílo 'režiséra' Němce! Větší blbost jsem snad neviděl. Jo panečku, to se to točí za státní peníze.
3 hlasy
Henex
30.10.2014 22:12
Henex
Proč na něco takového vůbec koukáte? To není nic pro vás, to je film pro znalce filmového umění. Také to hned komouši šoupli do trezoru, aby se lid tou intelektuálštinou nenakazil. Příště zkuste něco lehčího a srozumitelnějšího, třeba Kameňáky, nebo Slunce seno...
1 hlas
Pavel Šimurda
30.10.2014 18:55
Schico
..moderní české umění potřebuje ocenění...byla to dobrá volba...ocenění produktu....u obou týpků..i u toho v té teplákovce...už nevím, jak se jmenuje...
0 hlasů
Pavel Šimurda
30.10.2014 18:52
Schico
Bravo, Filipe Renči, bravissimo...
1 hlas
Pavel Šimurda
30.10.2014 18:51
Schico
Němec je stejně jako zdejší lustigové typický produkt emigrantského frustráta....tito týpci naprosto zapomínají na to, že produtkrivní generace v česku musí nutně na jejich syndromy, kompexy a sentimenty srát....
2 hlasy
Petr Min
30.10.2014 19:08
Bisavon
Neprehanej S'imurdo.
0 hlasů
Henex
30.10.2014 18:48
Henex
Renč je sice úchyl, ale dobrý režisér. Na vyznamenání to ale ještě asi nebylo. Potrefená husa se většinou ozve a tak se ozval...
0 hlasů
Tom Kut
30.10.2014 18:28
Tosa
První generaci ráčkujících pravdaláskystů se poroučí ze scény, a přiznejme si, že někdy není moc proč truchlit. Fosílie, jako jsou Rychecký, Andula Šabatová, Petr Uhl, Kárl atd. začínají připomínat obtloustlé straníky v nepadnoucích oblecích na konci normalizace. Přitom vkus a intelekt řady z nich nestál za moc ani v době, než se dostavila senilita.
Zatímco v jiných postkomunistických státech hrají prim lidé i o několik generací mladší, přestali se tam dávno drápat v nezměnitelné minulosti, tak u nás se to pořád přetřásá.
Kdo si zapne ČRo, nebo ČT může lehce podlehnout dojmu, že socializmus skončil loni.
5 hlasů
Petr Min
30.10.2014 19:13
Bisavon
Nebud labud. Mlady muze byt dobry, jasne, a je jich hodne. Ale musi jaksi dozrat.
Ono byt v pospubertalnim veku a byt nej je zvykem uz 500 let, mozna vice, ale je to kravovina. Mlady kulik napacha furu chyb a na stari, potom uz je moudry a neblbne. Ti stari maji ty mlade co ucit porad. tak to na svete chodi. Pitomecek v obleku na miru, vylezly ze skoly ? Co umi ? A zpravidla dela stejne neco jineho, nez se ucil, protoze sel studovat to, kde ho vzali a aby se nepretezoval. Par vyjimek ten prumer nezlepsi.
0 hlasů
Marcela Novotná
30.10.2014 18:18
2m7
A že byl s Havlem příbuzný, to mu nevadilo vůbec ( hovořím o udělení vyznamenání)
8 hlasů
Miro Petrus
30.10.2014 18:16
Petrusz
Holt umělci. Starší protestuje, mladší se ohradil. Jeden za osmnáct s druhý bez dvou za dvacet.
8 hlasů
Jan Smerda
30.10.2014 18:44
Hz
Hm umělci? Měl jste napsat komedianti.
1 hlas
Henex
30.10.2014 18:50
Henex
Komedianti jsou herci a neberou toto označení za hanlivé...
2 hlasy
Marcela Novotná
30.10.2014 18:09
2m7
Čím přispěl Němec k československé státnosti?
6 hlasů
ou_ JSP
31.10.2014 14:22
JSP
Madam, zřejmě jste si zrovna odskočila od válení těsta na knedliíky - stačí nahlédnout:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_N%C4%9Bmec
0 hlasů
Henex
30.10.2014 18:55
Henex
Natočil několik kultovních filmů a přispěl tak k dobré pověsti československého filmu ve světě. Co jste dokázala vy, že si dovolujete jeho práci zlehčovat a kritizovat...?
4 hlasy
Marcela Novotná
30.10.2014 20:50
2m7
Absolvoval jste nějaké politické školení? Nebo čím to, že položím zcela jasnou otázku a vy mě obviníte ze zlehčování a kritizování práce někoho? Navštivte psychologa místo diskuzního fóra.
2 hlasy
Henex
30.10.2014 21:53
Henex
"Absolvoval" jsem několik dalších vašich příspěvků k tomuto tématu a pocity z nich shrnul do jedné věty. Proč cítíte potřebu se vyjadřovat k věcem, kterým nerozumíte...? To je zase otázka pro vašeho psychologa...
1 hlas
Jiří Šedivý
30.10.2014 19:08
jirisedivy
Mno, jestli jedna dobrá krátkometrážní povídka z filmu Perličky na dně a jeden problematický film O slavnosti a hostech, kterému rozumí jen pseudointelektuál šedesátých let je příspěvek ke slávě československého filmu, tak já jsem etiopská císařovna.
3 hlasy
Henex
30.10.2014 21:48
Henex
Proč je člověk, kterému se líbí to, co vy jste nepochopil, pseudointelektuál...?
Šedesátá léta byla v české filmařině výjimečná a jsem rád, že jsem je zažil...
Takže asi budete ta císařovna...
1 hlas
Josef Dobeš
30.10.2014 18:44
Nitran
Ladislav Zezulka
30.10.2014 18:07
Ladin581
Pane Renč plně s Vašim názorem souhlasím
3 hlasy
Martin Macháček
30.10.2014 17:43
MauMau
Kdo je to Němec? Kdo je to Renč?
1 hlas
Henex
30.10.2014 22:13
Henex
A kdo je to Macháček...?
0 hlasů
Josef Procházka
30.10.2014 17:55
Keton
Všechno jsou nafoukaní "umělci". Nic víc a nic méně,
2 hlasy
pn pn
30.10.2014 17:53
pn23pn23
Jedna jedina vec je jista. Ze Machatschek pracuje jako Putzmensch na zachodkach ve Vrsovicich:-)
3 hlasy
Pavel Haraším
30.10.2014 17:40
Devatar
Soudruh Zeman, jediné co umí opravdu dobře, je soustřeďovat kolem sebe odporná individua.
5 hlasů
Petr Min
30.10.2014 19:15
Bisavon
No ty uz jsi asi moc. Nepozval.
0 hlasů
Nataša Hájková
30.10.2014 17:36
podlesni
Renč by měl šoupat nohama když hovoří starší. Ještě mu pomalu teče mlíko po bradě a už za pomoci sobě podobných stačil přejmenovat Ruzyni na letiště v. Havla a tak. Měl by se držet režírování a nemotat se do takových věcí....
2 hlasy
Henex
30.10.2014 18:59
Henex
Nepletete si ho takhle náhodou s Feničem...?
Jinak nápad to byl dobrý a jsem rád, že se to povedlo...
1 hlas
Josef Dobeš
30.10.2014 18:45
Nitran
Hmmm ve 45 mlíko po bradě..... jste asi nějaký opožděný, ne Renč...ač jeho filmové výkony nemusím..
4 hlasy
Jiří Dostálek
30.10.2014 17:19
Reptal
Renč, Renč, není to ten úchyl ?
6 hlasů
Jiří Šedivý
30.10.2014 17:25
jirisedivy
Je to úchyl, rozhodně ho něco stálo vyrovnání s nezletilou kurvou, ale o tom to není. Jeho klipy k BESIPu taky nejsou nic moc, spíš naopak.
6 hlasů
Alois Ratzinger
30.10.2014 17:16
Ratzinger
Němec a legendární režisér? A co tak legendárního režíroval?
7 hlasů
Misaela Vojtiskova
30.10.2014 17:42
misaela75
......počkejte, zkusím zauvažovat....... Démanty noci? O slavnosti a hostech? Je Vám to dost legendární?
3 hlasy
Henex
30.10.2014 18:46
Henex
To těm komoušským buranům nic neříká a většina z nich to neviděla. Ti koukali na Zemana a podobné sračky...
1 hlas
pn pn
30.10.2014 18:07
pn23pn23
Misaelo, pro komouse je prece nejdulezitejsi, aby milovali Putina, ruskeho muzika a UV KSSS. Nejvic jsem se nasmal, kdyz se Zeman ohanel Landakem. Kdyby byl Landak nazivu, tak by ho oknom vyhodil a za letu do rici nakopal:-)
4 hlasy
pn pn
30.10.2014 18:08
pn23pn23
Prisaham vacku!!!-)))
2 hlasy
Josef Procházka
30.10.2014 17:53
Keton
Ať režíroval co chtěl, je to nafoukaný kretén, který si myslí, že mu svět padá k nohám a ono prdlajs. Vrátil metál, dostane akorát zaklepání na čelo. Je už dementní.
9 hlasů
Henex
30.10.2014 18:52
Henex
A proč by měl být nafoukaný a dementní kretén? Prostě má svůj názor...
1 hlas
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Josef Procházka (9 hlasů) 30.10.2014 17:53
Ať režíroval co chtěl, je to nafoukaný kretén, který si myslí, že mu...
Marcela Novotná (8 hlasů) 30.10.2014 18:18
A že byl s Havlem příbuzný, to mu nevadilo vůbec ( hovořím o udělení...
Miro Petrus (8 hlasů) 30.10.2014 18:16
Holt umělci. Starší protestuje, mladší se ohradil. Jeden za osmnáct s...
Eduard Valín (8 hlasů) 30.10.2014 21:48
Renč dostal cenu úrovně Klementa Gottwalda a je na ni patřičně hrdý,...
Alois Ratzinger (7 hlasů) 30.10.2014 17:16
Němec a legendární režisér? A co tak legendárního režíroval?