JABLOŇOVÁ ANČA (PANNA UŽ ASI NEBUDE) JE FAKT HLAVA Z ODPADNÍ VODY!!!
0 hlasů
TV BARRANDOV | SEDMIČKA | VIP SVĚT | ŽENY DÍVKY | INTERVIEW | SVĚT APLIKACÍ | PŘEDPLATNÉ
Čtvrtek 25. 4. 2024, svátek má Marek
31.08.2014 18:55 Glosa
Ruský prezident Vladimir Putin skutečně může uvažovat o omezených jaderných útocích na některé z měst v Pobaltí či v Polsku, aby dokázal, že se NATO neodváží odvetného úderu v obavě z ještě větší katastrofy, upozornila v polském listu Gazeta Wyborcza americká novinářka, publicistka a laureátka prestižní Pulitzerovy ceny Anne Applebaumová. Jejím manželem je polský ministr zahraničí Radoslaw Sikorski.
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Zdeněk Faltys
25.10.2014 11:31
MLHASERVIS
JABLOŇOVÁ ANČA (PANNA UŽ ASI NEBUDE) JE FAKT HLAVA Z ODPADNÍ VODY!!!
0 hlasů
Josef Lustig
18.09.2014 10:59
Andersen
1,00 EUR = 49,43 RUB
Quelle: http://www.broker-test.de/forex-broker/waehrungsrechner/?gclid=COjZ1Zut28ACFfMgtAod32gAgg
Ich glaube, diese Zahl braucht keine Erklärung. Es gibt Regime, die haben eine Art Todessehnsucht. Das Problem ist nur das, dass die Protagonisten des bolschewistischen Regimes die ihnen anvertrauten Völker nicht in die Rechnung aufnehmen. Für sie sind die eigene Völker nur eine Verhandlungsmasse, manipuliert und belogen.
1 hlas
Josef Lustig
18.09.2014 10:46
Andersen
Zajimave je, ze ceska media nezaznemenala vyroci vstupu Sovetskeho svazu do tragedie 2. svetove valky. !8.9.1939 se vojska soudruha stalina rozjela na vychod a zacala vrazdit Polaky ve vychodni casti Polska. Par divizi obsadila baltske staty a tak z nich udelala vazaly az do devadesatych let. 18 dnu zpozdeni vstupu do valecneho besneni melo byt zpravou, ze Rusove s nemeckym nacismem nemaji nic spolecneho. Ale my to dnes vime uz lepe. Stalin a Hitler jsou dve strany jedne mince. Zatim co Hitler skoncil pod kanistrem benzinu, komunismus tejra svet dale. Nyni jeho stafetu prebral sovinista a nationalista, kagebak Putin
1 hlas
sandokan Stalone
04.09.2014 16:45
Sandokan
Válka v Evropě již dávno začala a to mezi západní kultivovaností a východním barbarstvím.Jen na nás záleží na jakou stranu se přidáme.
Bojovat se nemusí jen pistolkama.
Tralala
1 hlas
pn23 pn23
03.09.2014 17:26
pn23pn23
http://nazory.aktualne.cz/komentare/cesi-papouskujici-putina-neunesli-bremeno-svobody/r~e70627e6335411e4bce90025900fea04/
1 hlas
Jarda Jarda
04.09.2014 08:24
NoRemorse
Fendrych a jeho komentáře.Ehm tak to je tedy velice objektivní pramen.Po přečtení jeho sáhodlouhého článku jsem zjistil že stačí v textu vyměnit strany a může ho používat při změně režimu znovu.
1 hlas
Jaroslav Santner
01.09.2014 22:59
Santner
Na úrovni myšlení této slaboduché dámy je vidět, jak je má Putin na háku a hraje si s nimi jako kočka s myší. Vždy je o tři tahy napřed. Úžasně se mi líbilo, jak se chtěl Porošenko zbavit fašistických dobrovolnických praporů, když mu vyhrožovali, že potáhnou na Kyjev. Týden je nechal smažit v obklíčení a už si mnul ruce, jaký je filuta, že se z kotle nedostane ani jediný. Putin jim ale vyprosil u separatistů koridor a už dnes je mezi nimi několik nasýřených bojovnîků, kteří na něj spáchají atentát. Taková sviňárna se nezapomíná. Mě jen vrtá hlavou, jakou sviňárnu plánuje Porošenko provést těm blbečkům z EU, kteří neposkakují přesně podle not čmoudíka z Bílého domu.
2 hlasy
sandokan Stalone
04.09.2014 16:49
Sandokan
Sám si slaboduchý a nejen to, také nevychovaný.Té dámě nesaháš ani po kotníky.Blbě si se učil a tak máš v hlavě jen piliny a rudou břečku.Umíš jen druhým nadávat ,ale jinak neumíš nic a jsi naprostá bezvýznamná nula na rozdíl od držitelky P. ceny.
Tralala
1 hlas
Jaroslav Santner
01.09.2014 22:59
Santner
Na úrovni myšlení této slaboduché dámy je vidět, jak je má Putin na háku a hraje si s nimi jako kočka s myší. Vždy je o tři tahy napřed. Úžasně se mi líbilo, jak se chtěl Porošenko zbavit fašistických dobrovolnických praporů, když mu vyhrožovali, že potáhnou na Kyjev. Týden je nechal smažit v obklíčení a už si mnul ruce, jaký je filuta, že se z kotle nedostane ani jediný. Putin jim ale vyprosil u separatistů koridor a už dnes je mezi nimi několik nasýřených bojovnîků, kteří na něj spáchají atentát. Taková sviňárna se nezapomíná. Mě jen vrtá hlavou, jakou sviňárnu plánuje Porošenko provést těm blbečkům z EU, kteří neposkakují přesně podle not čmoudíka z Bílého domu.
2 hlasy
Petr Vaněk
01.09.2014 20:34
PetrVanek
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Washington-nam-pry-opet-lze-Vlivny-autor-primo-z-USA-rozebral-proc-porad-slysime-o-invazi-Ruska-na-Ukrajinu-333031
2 hlasy
Vlastní názor
01.09.2014 17:49
pimon
Co v našich médiích nebylo
http://medzicas.sk/dolar-ako-rezervna-mena-skoncil-gazprom-neft-vyhlasil-platby-v-rubloch-a-juanoch/
převzato z
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2014/08/29/abschied-vom-petro-dollar-russland-steigt-auf-rubel-und-yuan-um/
2 hlasy
Pavel Johanides
01.09.2014 17:33
gandy
Bumerang letí předvídatelnou trajektorií.
Porošenko obvinil Rusko z přímé agrese, aneb vlastizrádce a agent historicky neblaze proslulé americké zločinecké teroristické organizace CIA, jako servisní organizace americké administrativy a amerických zbrojních a ropných korporací, plní zadání svého dolarového ,,mecenáše,, v krocích k rozpoutání celosvětového válečného konfliktu, kdy hanebný čin fašistů při popravě cestujících v letadle evidentně nepomohl zmást všechny slušné lidi z celého světa a obrací se, jak bumerang proti fašistickým válečným štváčům z EU, NATO a USA.
3 hlasy
sandokan Stalone
04.09.2014 16:52
Sandokan
Štváč si ty,ale spíše legrační vzteklý šašek.Nikdo ti nebrání odejít z toho škaredého demokratického euroatlantického prostoru do vysněného Ruska.Když vypadneš uděláš tomuto národu nejlepší službu.
V Rusku dostaneš za vytrubování pitomostí vyznamenání.Tam je takovejch vypitejch mozků miliony.Tak davaj!
1 hlas
Milan Dvorský
18.09.2014 14:03
Dvorsky
Kdo má jiný názor, než Vy, tak by měl vypadnout, hm, nějak divně si představujete demokracii. Asi máte hlavu plnou rudé břečky, abych použil Váš "slušný" slovník.
0 hlasů
tyden tyden
01.09.2014 16:54
tyden001
Lzim z Kyjev auz nikdo neveri, tak tu "media" nasadila tuhle komickou vlozku :-))))
Jeji manzel, podle jeho VLASTNICH SLOV, poskytuje Americanum intimnni sluzby bez naroku na honorar.
A jeji jmeno je taky pekny :-))))))
3 hlasy
David Lejdar
01.09.2014 13:42
DaLe
Uhm, víte tady všichni co znamená "totální válka" ?
1 hlas
David Lejdar
01.09.2014 13:50
DaLe
http://cs.wikipedia.org/wiki/Tot%C3%A1ln%C3%AD_v%C3%A1lka
0 hlasů
Podkomoří Jošt
01.09.2014 12:25
trubadur
§ 407
Podněcování útočné války
(1) Kdo veřejně podněcuje k útočné válce, na které se má podílet Česká republika, takovou válku propaguje nebo válečnou propagandu jinak podporuje, bude potrestán odnětím svobody až na pět let.
(2) Odnětím svobody na dvě léta až deset let bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 na shromáždění, které podléhá oznamovací povinnosti, nebo
b) spáchá-li takový čin tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.
(3) Příprava je trestná.
5 hlasů
pn23 pn23
01.09.2014 10:20
pn23pn23
Rubl na historicky nejnižší ceně 37.45 rublu/dolar.. Rekord od roku 1998, kdy Rusko uřízlo ze své měny tři nuly. Vědí soudruzi v Moskvě, že jejich noví dodavatelé potravin obchodují v amerických dolarech?
Např. zemědělská produkce Kaliningradské oblasti je na 15% produkce z dob východního Pruska. Kaliningradské konzervárny stojí, protože nemají co strkat do konzerv, není polské a litevské vepřové. 90% obsahu ruských rybích konzerv jsou ryby z Norska. Rusové zjistili, že jim chybí sadba brambor, rybí plůdek, hnojiva, atd. atd. atd.
1 hlas
Marcela Novotná
01.09.2014 09:44
2m7
Propaganda jede, novináři styďte se!
4 hlasy
David Lejdar
01.09.2014 10:10
DaLe
Můžete si článek rozebírat jak chcete, ale žádný stát nemá atomovky "jen tak".
Ze států které se jích úplně zbavili (kdysi) vím že Ukrajina a Brazílie. A státy které atomovky mají jsou, jestli pamatuji správně: Čína, Francie, Indie, Pakistán, Ruská federace, Severní Korea, Spojené Království, a USA. Tak nějak nepotvrzené to je ohledně Izraelu.
1 hlas
Marcela Novotná
01.09.2014 09:44
2m7
Propaganda jede, novináři styďte se!
0 hlasů
Marcela Novotná
01.09.2014 09:44
2m7
Propaganda jede, novináři styďte se!
0 hlasů
Marcela Novotná
01.09.2014 09:44
2m7
Propaganda jede, novináři styďte se!
0 hlasů
Marcela Novotná
01.09.2014 09:44
2m7
Propaganda jede, novináři styďte se!
0 hlasů
Marcela Novotná
01.09.2014 09:03
2m7
Proč ta paní tvrdí cosi o jaderných útocích na polská města, proč chce v lidech budit strach, proč .....cui bono ?
2 hlasy
Stepan Pruckner
01.09.2014 14:31
SPruckner
když uz tak buono, jinak stydet byste se mela vy damo za to tapetovani
2 hlasy
David Lejdar
01.09.2014 10:15
DaLe
Pokud by poslanec Bundestagu mluvil o Praze jako o městě které naprosto se vším všudy patří Německu, a o tom, že je potřeba srovnat Prahu se zemí, tak by Vám to ani za zmínku nestalo?
3 hlasy
Marcela Novotná
01.09.2014 09:00
2m7
A co fotky z Českého Těšína z roku 1938. když ho obsadili nepřátelští vojáci z Polska, to paní Anne Applebaumová má také? Ukáže je?
1 hlas
Marseille -
01.09.2014 08:16
Marseille
Stačí se podívat na to, odkud tahle flundra je a koho má za manžela
2 hlasy
Petr Vonásek
01.09.2014 07:55
EFALS
To mě od té polské židofky nepřekvapuje.
0 hlasů
m k
31.08.2014 23:35
Stodola
autorka je normalní polská pí..a
3 hlasy
Michael Salda
31.08.2014 22:34
mickdandy
Co. čech to polityk.
Muj dêda mluvil nêmecky, ja rusky,muj syn anglicky.
Navrhnu vnukovi učit se čínsky, nebo se snad dêjiny
opakují a zpêt k ruštine.
Psí národ potrebuje svého pána, včas si ho vyberme.
1 hlas
Karel Nový
31.08.2014 22:18
Q0007
Že se nestydíte publikovat takové manipulativní bláboly válečných štváčů a extrémistů. Fuj!
Marhoulův paranoidní pamflet.
Michnikovi paranoidní masáže.
Na Bakalovinách a už i zde tahle paranoidní paní.
Pro příště navrhuji poslední štvavý pamflet paranoiků Bursíka a spol., to je teprve propagandistická masáž "hodná" publikování v plošných médiích.
5 hlasů
Barak Naodstrel
31.08.2014 21:19
baraknaodstrel
mě teda víc než Novorusko sere existence Kosova
11 hlasů
Henex
31.08.2014 21:38
Henex
Člověče... Co je ti po Kosovu? Jsi snad Albánec, nebo Srb? Ber to třeba jako trest za srbskou rozpínavost...
4 hlasy
petr petr
31.08.2014 21:00
sa58
Smrt válce ,nacismu a EU diktatůře a válečným štváčům !!!
9 hlasů
Vlasta Smutná
31.08.2014 21:13
smutny
Jako válečný štváč se projevuje Rusko, které začíná vyhrožovat i jadernými zbraněmi. Máte mluvu jak z dob komunismu, kdy vude vyseli hesla za obranu světovéhop míru a přitom SSSR chtělo udělat z ČR mrtvou zonu jadernými zbraněmi. To jste celí vy komunisté, plno vzletných keců, skutečnost pravý opak.
6 hlasů
Jaroslav Santner
01.09.2014 23:13
Santner
Napoleon pomáhal Polákům ke svobodě. Rozčarován reakcí Poláků prohlásil: "Moji vojáci prošli celou Evropou jako dobyvatelé a dostávali na dobytých územích od obyvatel vodu zadarmo. Polskem táhli jako osvoboditelé a obyvatelstvo jim vodu prodávalo." Cožpak si takový národ nezaslouží mít za sousedy Rusko a Česko?
0 hlasů
Josef Lustig
18.09.2014 11:03
Andersen
Ano hlavne to Cesko :))))
1 hlas
Vlasta Smutná
31.08.2014 21:15
smutny
omluva za chyby, aby se nějaký učenec po mě nevozil.
0 hlasů
Johan Rey
01.09.2014 02:18
Johan
Pane Smutny, za gramatické chyby se omlouvat nemusíte, ale zakoumejte co je na omluvu.Možná Vám to dojde.
3 hlasy
Podkomoří Jošt
31.08.2014 22:22
trubadur
Učenec se po tobě vozit nebude, Vlastíku. Učenec by se tě nedotkl ani bidlem z dálky.
4 hlasy
Josef Švejk
31.08.2014 20:56
SvejkJosef
Když je válka, tak se musí vyhrát. To mi žádnej nevymluví !
0 hlasů
Jan Karel
31.08.2014 20:53
Jan7
To je sen a přání USA. Na 2 světové válce vydělaly , nyní když jdou ke dnu potřebují opět válku.
9 hlasů
Petr Dvořák
31.08.2014 21:51
gogan
To myslíte třeba tu půjčku kterou američanům Rusko nikdy nesplatilo?
3 hlasy
Johan Rey
01.09.2014 02:24
Johan
Pane Dvořáku, když už lžete, tak lžete sotisfikovaně, a prosím najděte si takový argument, který nelze dohledat na netu.Takto, veškeré zde Vámi prezentované příspěvky, mají cenu zaschlého kočičího lejna.Jste lhář a demagog, a ke všemu hloupej.
4 hlasy
Henex
31.08.2014 21:24
Henex
Plácáš hrozný kraviny. Válkou a jadernými zbraněmi vyhrožuje Putin, pokud se do konfliktu vloží Západ. Vůbec se nedivím, že jsou Američani a NATO zdrženliví, obávají se, že to ten šílenec spustí. Také nevíme, jaké informace mají jejich tajné služby. Ale po Ukrajině budou následovat pobaltské státy, Putin potřebuje pozemní přístup ke Kaliningradu. Ta dáma má bohužel pravdu...
Je třeba zabít Sekala...
3 hlasy
Johan Rey
01.09.2014 02:30
Johan
Henexi, pro Boha co to tu plácáš za blbosti, a ještě takové, které jdou vyvrátit pouhými, odkazy na netu?Kruci, nemusíš mít rád Rusáky, to dovedu pochopit, chápu, že máš lepší vztah k Američanům, ale proč, při své inteligenci nedovedeš rozumně posuzovat a dokonce v době informačního bumu, ukrajinsko ruský problém, to pochopit nedovedu.
1 hlas
Henex
01.09.2014 11:29
Henex
Tak vyvracej, místo toho obecného žvanění...!
1 hlas
Henex
01.09.2014 11:26
Henex
Rusáky rád nemám, k USA je můj vztah neutrální, přece jen je mi západní kultura bližší. S jadernými zbraněmi vyhrožuje Putin. Občas se mrkni na mapu, to ti řekne vše. Rozpínavost Ruska je také všeobecně známá. My všichni vycházíme jen z informací, které se dozvíme ze sdělovacích prostředků, porovnáváme a čteme mezi řádky. Vlády ale mají informace jiné, mají satelity, výzvědné služby a další prostředky, o kterých nemáme ani tušení. A hlavně mají své cíle...
Můj závěr:
Rusko se přestalo bát a znovu realizuje své imperiální sny. Zabralo Krym, potřebuje k němu kus Ukrajiny kvůli přístupu a zásobování potravinami, vodou a elektřinou. Obdobná situace je s Kaliningradem. Můžu se mýlit (rád), ale vypadá to tak. A prskej si jak chceš...
1 hlas
Jaroslav Slovan
31.08.2014 20:52
KOUMAK
Vypatlaná americká novinářka + Poláci = mentální tragedie :-(
8 hlasů
pn23 pn23
31.08.2014 21:03
pn23pn23
Jarousi, zacni zase vyhrozovat fyzickym nasilim. Nebo to delas jen v pripade, ze mas vypito?
1 hlas
Pavel Sekora
31.08.2014 20:40
pavelsekora
Krááávo nebeskááááá ! ! ! ! ! !
16 hlasů
Vlasta Smutná
31.08.2014 20:43
smutny
škoda, že nikdo není tak sprostý aby tituloval vás. Je signifikantní, že vy ani ze setiny nedosahujete její úrovně. Jestli ona je kráva, co pak jste asi vy? Povězte nám čím se cítíte?!
4 hlasy
Jaroslav Slovan
31.08.2014 20:54
KOUMAK
Máte pravdu, ve štvaní proti Rusku ji nesaháme ani po kotníky. Jinak je to chudák s vymytým mozkem nebo je dobře zaplacená aby psala jenom to, co má za úkol.
8 hlasů
Pavel Sekora
31.08.2014 20:52
pavelsekora
Trhni si nohou a nezakopni o vařečku Náno pitomá. Zdá se, že tě starej málo řeže.
8 hlasů
pn23 pn23
31.08.2014 20:59
pn23pn23
Ty jsi Sekoro svoji pani rezal dostatecne?
3 hlasy
Pavel Sekora
31.08.2014 21:07
pavelsekora
A ty mě taky můžeš permanentní trolle.
5 hlasů
pn23 pn23
31.08.2014 21:13
pn23pn23
Sekoro, jen primitiv dokaze vztahnout ruku na svoji partnerku. Ty jsi proste Asiat a proto tak vzhlizis k Putinovi. Ted si bez vzit svoje levna polska jablka a hlavne se z nich neposer nebo to Machacek bude muset uklizet, i kdyz je to pro nej hobby:-)
1 hlas
Vlasta Smutná
31.08.2014 21:10
smutny
Já věděla, že vaše ubohost se projeví. Mám pravdu, ale vy jste předpoklad i překonal.
1 hlas
Vlasta Smutná
31.08.2014 20:38
smutny
Putin už veřejně straší použitím jaderných zbraní a místní zrádci mu ještě tleskají. Co zdejší rusofil to Jidáš.
4 hlasy
Martin Glaser
31.08.2014 20:03
safir40
Žirinovskij v podstatě vystihuje mínění několika ruských maršálů, kteří dodnes nemůžou překousnout prohranou studenou válku a prahnou po odvetě.
O tyto lidi se Putin nyní opírá!!
6 hlasů
pn23 pn23
31.08.2014 20:17
pn23pn23
Kdyz sovetsti generalove opousteli pri odsunu Ceskoslovensko, rikali, ze se jednou stejne vrati.
5 hlasů
Petr Konečný
01.09.2014 10:04
marwyn
Co pindají ruští mužici nás moc nemusí zajímat. Vyhnali jsme tehdy, vyženeme je i příště.
0 hlasů
Ladislav Zezulka
31.08.2014 20:49
Ladin581
Kličkův táta byl taky sovětský generál z Milovic. Asi by si člověk neměl plést sovětský a ruský, kanalizace a civilizace a podobně
3 hlasy
pn23 pn23
31.08.2014 19:54
pn23pn23
Doufam, ze se predstavitelum EU a NATO konecne rozsvitilo a vidi, ze Putin je valecny zlocinec a patri pred polni soud.
6 hlasů
ABR 001
01.09.2014 01:49
ABR001
Co s tím budou dělat? Neměl by jím takový pitomec jako jsi ty poradit? To určitě ocení.
1 hlas
Petr Vaněk
31.08.2014 19:54
PetrVanek
Nezbývá než doufat, že v Polsku je stejná situace jako u nás, totiž že politici a média jsou absolutním rozporu se svými občany a pouze poklonkují ať už se strachu, nebo vypočítavosti EU a USA.
4 hlasy
ABR 001
01.09.2014 01:54
ABR001
V Polsku je dokonce situace taková, že manžel této blbky v soukromí tvrdí, že Polsko dělá pitomou zahraniční politiku, kterou si jen škodí. Sranda je, že on je polský ministr zahraničí, a oficiálně hlásá nesmysly, kterým ani sám nevěří. Sice tím přiznává, že není takovým pitomcem, jakým se jeví, ovšem někdo nepřející by ho mohl nazvat pokrytcem.
2 hlasy
Petr Dvořák
31.08.2014 20:10
gogan
Myslíte těch pár zastydlých bolševiků kteří ať z nostalgie po SSSR nebo nenávisti k USA tu píší po diskusích ty šílené bláboly?
Nebo ty Ruskem zaplacené troly kteří se Vámi nastíněnou situaci snaží navodit?
3 hlasy
pn23 pn23
31.08.2014 19:55
pn23pn23
Muzu te ubezpecit, ze v Polsku se lidi velice velice boji Rusu a panuje tam naprosta jednota napric politickym spektrem.
2 hlasy
Pavel Šimurda
31.08.2014 19:54
Schico
..ta dáma je blbá, jak daleko vidí...
17 hlasů
Deadman´s Hand
01.09.2014 09:03
Deadman
Členka think tanku American Enterprise Institute a židovka k tomu, ta nebude blbá, ta jen mluví ústy někoho, kdo si tu válku v Evropě strašně moc přeje.
4 hlasy
Vlasta Smutná
31.08.2014 20:40
smutny
...že jste bystrozraký, vy rusofile?
0 hlasů
Vlastík Smutný
31.08.2014 20:51
SMUTNA
Oni už tě zase pustili?
3 hlasy
pn23 pn23
31.08.2014 21:00
pn23pn23
Kusuj ty fekalniku sprostej.
0 hlasů
Jan Karel
31.08.2014 19:42
Jan7
Zatajování historie:
Polsko – Hitlerův spojenec
Polsko vůbec nebylo státem s antihitlerovským směřováním. Naopak – 26. ledna 1934 to bylo právě Polsko, které jako PRVNÍ z evropských států podepsalo smlouvu o vzájemném neútočení s Hitlerem. Této smlouvě se také říká – Pakt Pilsudski-Hitler.
Polsko se SPOLEČNĚ s Německem připravovalo na agresi proti SSSR. Právě z tohoto důvodu byla všechna opevnění budována… na hranici se SSSR. Na hranici s Německem se nestavělo nic jiného než týlové sklady, což velmi pomohlo Němcům při útoku na Polsko a porážce polské armády na podzim roku 1939.
Polsko stejně jako Třetí říše získalo po Mnichovské smlouvě solidní kus území Československa. Hitler dostal Sudety a Polsko zabralo Těšínsko.
Smlouvu o vzájemném neútočení Hitler oficiálně vypověděl 28. dubna 1939 kvůli takzvaným „zárukám“, které dala Velká Británie Polsku. (Tyto dva státy totiž v podstatě uzavřely dohodu směřovanou proti Berlínu, což bylo nacisty vyhodnoceno jako nepřípustné).
Z tohoto důvodu se zničení Polska Hitlerem jevilo Sovětskému svazu následovně – jeden rusofobní režim zničil druhý rusofobní režim. Stalin neměl žádné důvody pomáhat Polákům. Navíc, byli to oni sami, kdo OFICIÁLNĚ zakázali SSSR poskytnout jakoukoliv pomoc, když zakázali Rudé armádě vstoupit na své území (to bylo v průběhu návštěvy anglo-francouzské delegace v Moskvě v srpnu 1939).
A že prý "bratři" Poláci...............
13 hlasů
David Lejdar
01.09.2014 15:43
DaLe
Záruky byly dávány zhruba dva týdny po porušení Mníchovské dohody Hitlerem, tj. kdy se vyhrožovalo bombardováním Prahy a obsadilo se Wehrmachtem co zbylo po Sudetech (a po 1.SR). Tak nějak při tom běžela v německo-nacistických médiích kampaň o českém terorrežimu proti Němcům a Slovákům.
O tom sporu, i ohledně po Mníchovské dohody (o které se tam nezmiňuje, že to Polsko podepsalo) to je tu víceméně rozepsáno:
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Ceskoslovensko-polsk%C3%BD_spor_o_T%C4%9B%C5%A1%C3%ADnsko#Spor_v_obdob.C3.AD_Mnichovsk.C3.A9_dohody
Ze strany Německa se Polsko zřejmě hodilo jako případná nárazníková zóna proti Stalinovi, a to vypovězení NAPu možná bylo ze začátku opravdu bráno jako, že kdyby útočil Stalin, že se mu jako pojede naproti. Tedy, hodilo do doby než byl podepsán Molotov-Rippentrop pakt. Kolem které doby se zřejmě rýsoval ten Generalplan Ost, tedy, v konkrétnější podobě.
0 hlasů
Petr Dvořák
31.08.2014 19:58
gogan
Ano Polsko mělo s Hitlerem smlouvu o neútočení, taky na německo nezaútočili. Zato rusáci s nácky uzavřený pakt zrealizovali důkladně a stejně jako němci napadli a okupovali okolní státy. To jsou fakta která žádným žvaněním nezměníš.
BTW: pro Hitlera byly smlouvy a dohody jen cár papíru a na tuto náckovskou praxi dnes Putin úspěšně navázal.
3 hlasy
David Lejdar
01.09.2014 15:59
DaLe
Z Ruska by se asi ozvalo: "BTW, jakej byl převrat údajného terorrežimu v Afghánistánu?", nebo možná dokonce: "BTW, co Irák, našli zbraně které tam tak nějak neustále posíláte?", ale to druhé asi ne protože také tam je nějaká lobby hájící prachy z prodeje zbraní. Ale my tady pochopitelně můžeme snadno argumentovat, že tajný plán GroKo rozložit veškerý zbraňový průmysl planety tím, že se všem rozdá zbraní zadarmo až jíž nikdo nebude vědět co s tím a vzníká poptávka po koupi kvůli roztavení, jakože recyklace.
0 hlasů
David Lejdar
01.09.2014 16:05
DaLe
A u té první věci je poněkud rozdíl ohledně toho, že března roku 1939 došlo k ustanovení německé jurisdikce (nebo jak se tomu říká) a další.
0 hlasů
Jan Karel
31.08.2014 20:58
Jan7
Dvořáku, Dvořáku, kdyby si raději pořádně četl co jsem napsal. Když cár papíru, tak proč to Poláci podepisovali a mnohem dříve než Rusové a proč nás napadli ve spolupráci s Hilerem.... To co dnes dělají, před Majdanem vycvičili ukrajinské neonacisty, to opravdu můžou dělat jen stejní polští náckové jako Hitler !
3 hlasy
pn23 pn23
31.08.2014 21:05
pn23pn23
Smlouva o neutoceni znamena, ze na sebe ti, kteri smlouvu podepisuji, nebudou utocit. Smlouva o rozdeleni Polska na dve casti znamena, ze ti, kteri takovou smlouvu podepisuji, rozdeli Polsko mezi sebe - takovou smlouvu podepsalo Rusko s Nemeckem.
2 hlasy
Jan Karel
31.08.2014 21:26
Jan7
Polsko stejně jako Třetí říše získalo po Mnichovské smlouvě solidní kus území Československa. Hitler dostal Sudety a Polsko zabralo Těšínsko.
Když už nečtete. A toto proběhlo ještě dříve, než se dohodlo Němeco s Ruskem.
.....jeden rusofobní režim tedy zničil druhý rusofobní režim. Stalin neměl žádné důvody pomáhat Polákům. Navíc, byli to oni sami, kdo OFICIÁLNĚ zakázali SSSR poskytnout jakoukoliv pomoc, když zakázali Rudé armádě vstoupit na své území (to bylo v průběhu návštěvy anglo-francouzské delegace v Moskvě v srpnu 1939).
2 hlasy
Petr Dvořák
31.08.2014 19:35
gogan
Pokud Rusko kdekoliv použije jadernou zbraň, je naprosto nezbytné ihned odpovědět plnou silou. Doufám, že je to vedení NATO jasné a doufám, že je to jasné i Putinovi.
1 hlas
pn23 pn23
31.08.2014 19:42
pn23pn23
Zaroven je potreba v takovem pripade internovat Putinovy sympatizanty jako jsou napr. soudruzi Bulva, Vomacka aj. Machacka navrhuji ponechat beze zmeny v blazinci a Adamka v protialkoholni lecebne:-) Po 14 dnech si to oba soudruzi muzou prohodit:-)
2 hlasy
pn23 pn23
31.08.2014 19:34
pn23pn23
Krasny clanek ilustrujici fasistickou povahu vladcu v Kremlu.
3 hlasy
Nataša Hájková
31.08.2014 19:27
podlesni
Novorusko bude zajišťovat Rusku přístup k nezamrzajícímu moři. O nic jiného nejde...
0 hlasů
Henex
31.08.2014 21:36
Henex
Co je to platné, když mají zamrzlý přístup ke světové politice...
Navíc přístup k neamrzajícímu moři mají dostatečný, dívala jste se někdy na mapu? Jde o přístup na Krym...!
2 hlasy
David Lejdar
01.09.2014 16:25
DaLe
Hypotéticky, jachty přece někde musí kotvit, a Krym se možná značně zmilitarizuje nebo již zmilitarizoval takže ne zrovna "romantické". Neboli takové poněkud ne že neznámé: kluci na frontě a slečny v náruči "smetánky".
0 hlasů
pavel navrátil
31.08.2014 19:19
xperia
Když vidím a čtu tuhle odpornou válečnou štváčku otevírá se mi kudla v kapse! Čím ještě horším nás tady překvapíte???
26 hlasů
David Lejdar
01.09.2014 16:34
DaLe
Vnímáte to jako že Rusko není jakýmkoliv ohrožením?
0 hlasů
Ota Nik
02.09.2014 20:12
Otaznik
Pro státy EU sdamozřejmě není. Co by Rusko mělo z toho, kdyby napadlo své zákazníky? Můžete mi na tu otázku odpovědět?
Rusko má vše co potřebuje doma, a co nemá si za to co má domu koupí, tak proč by mělo vojensky napadnout a r rozbít země, které mu platí za ropu a plyn?
Ostatně, řekněte mi kdy Rusko v dějinách ohrožovalo Evropu? A nespleťte si při tom Rusko s bolševickým Sovětským svazem.
0 hlasů
slávek šedý
31.08.2014 19:18
boculy
Toto je propaganda, jako vystřižená z goebbelsovského slovníku. To je hnus non+ultra. Tak bojovat se nám zachtělo, inu, naše česká kotlina je k tomu po staletí vhodnou lokalitou. Paní má asi bojovné geny nebo nemá děti. A Poláci slouží jako užiteční idioti......jmenovat Tuska do čela Ek byl strategicky vyníkající fakt. Amíci to mají dobře ošéfované....
27 hlasů
Petr Novák
02.09.2014 19:04
Vedma
To, že je židovka, to bych jí nevyčítal, ale že je blbá to se k židům nehodí.
0 hlasů
David Lejdar
01.09.2014 16:37
DaLe
A teď si k večerníčku pustíme jak ruský poslanec mluví o pekle v kterém nás usmaží?
0 hlasů
Ben Melech
31.08.2014 19:11
niky
Polsku vládne Amerika nebo polský lid ? Je to názor poláků nebo nějaké psychopatky i když je manželka min. zahraničí ( tím hůře) !!Ti kteří chtějí válku se nacházejí za oceánem !!!!! Rozhodně ne v Rusku !!!! Putin není Stalin ale politická osobnost, která konečně vede Rusko k prosperitě a to je tan hlavní problém a závist USA !! Aby mohla Amerika prosperovat potřebuje utrpení druhých !!
31 hlasů
Petr Dvořák
31.08.2014 19:41
gogan
Na Ukrajině válčí Rusko ne USA. Rusové jako první od druhé světové války začali válčit v Evropě. Vaše kecy o USA si strčte za klobouk, američané nás už dvakrát tahali z pořádné bryndy a doufám, že v případě nutnosti nám pomohou zase.
5 hlasů
Ladislav Zezulka
31.08.2014 20:00
Ladin581
Omlouvám se za moji nevzdelanost, jakou bryndu myslíte? Tu v Iráku, Sýrii, Afganistánu, anebo s oposlechy?
12 hlasů
o k
31.08.2014 22:45
ok
Nedělejte se blbějším, než jste. Víte dobře, o čem je řeč. Jestli si Rusové myslí, že vyhrají mediální válku s kretény jako jste vy, tak to se moc mýlí. A za nevzdělanost se omlouvat nemusíte - vzdělání před 89 za nic nestálo, takže za to nemůžete.
2 hlasy
Petr Dvořák
31.08.2014 20:06
gogan
Omlouvat se nemusíte, ale evropské státy by jste se doučit měl.
2 hlasy
občan
31.08.2014 19:56
autodidakt
Humanitární bombardování srbů nepočítáte?
10 hlasů
Henex
31.08.2014 21:41
Henex
Srbové dostali jenom to, co si vykoledovali a zasloužili...!
2 hlasy
pn23 pn23
31.08.2014 20:26
pn23pn23
Dedecku, radeji zacni zase vyhrozovat, jak nekomu priskrtis privod kysliku.
2 hlasy
Petr Dvořák
31.08.2014 20:04
gogan
No máte pravdu, to válka nepochybně byla, ale v Jugoslávii se začali řezat nejdříve mezi sebou sami Jugoslávci, doslova soused se sousedem.
Pokud chcete vytahvat Kosovo, nemusíte, považuji to za stejnou zhovadilost jako to co se děje na Ukrajině.
1 hlas
Henex
31.08.2014 21:07
Henex
Kosovo bylo neudržitelné. Srbové se chovali jako dobytek a Albánci si servítky také nebrali. Bylo to pragmatické řešení, aby se zabránilo krveprolití. Neustále se zde prezentuje, že Srbsko bylo bombardováno kvůli Kosovu. Je to lež, bylo to kvůli srbskému vraždění v Bosně...
1 hlas
21.02.2024 10:00
Automobilový trh prošel za poslední čtyři roky významnou proměnnou. Mění se zákaznické potřeby, kolísá nabídka a rostou ceny aut. Prodejci ojetých automobilů museli značně změnit... více
© 2006 EMPRESA MEDIA, a.s. Publikování či další šíření obsahu těchto webových stránek bez písemného souhlasu vedení internetové redakce časopisu Týden je zakázáno. Kompletní pravidla využívání obsahu najdete ZDE. Tento server využívá agenturní zpravodajství České tiskové kanceláře (ČTK). Publikování či další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je zakázáno bez písemného souhlasu ze strany ČTK.
Zásady ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
Tento portál mediálně zastupuje ARBOmedia s.r.o. Zásady používání Cookies v reklamním systému. Nastavení soukromí
Redakci můžete kontaktovat na emailové adrese internet@tyden.cz. V případě technických problémů pište na adresu webmaster@tyden.cz. Server hosting zajišťuje VSHosting s.r.o.
2006-2024 © Created by Sabre s.r.o.
Nejdiskutovanější názory
Ben Melech (31 hlasů) 31.08.2014 19:11
Polsku vládne Amerika nebo polský lid ? Je to názor poláků nebo...
slávek šedý (27 hlasů) 31.08.2014 19:18
Toto je propaganda, jako vystřižená z goebbelsovského slovníku. To je...
pavel navrátil (26 hlasů) 31.08.2014 19:19
Když vidím a čtu tuhle odpornou válečnou štváčku otevírá se mi kudla...
Pavel Šimurda (17 hlasů) 31.08.2014 19:54
..ta dáma je blbá, jak daleko vidí...
Pavel Sekora (16 hlasů) 31.08.2014 20:40
Krááávo nebeskááááá ! ! ! ! ! !