Snad vraždil Kyjev
Nizozemci přestávají věřit, že boeing sestřelili separatisté

02.09.2014 06:00

Když se v půli července zřítil v Doněcké oblasti malajsijský Boeing 777, na jehož palubě zahynulo 298 lidí, začalo se hned obecně uvádět, že ho sestřelili tamní separatisté. V Nizozemí, z něhož pochází 196 obětí, se začala okamžitě vůči proruským domobrancům, potažmo Rusku šířit až nenávist. Nabyla takových rozměrů, že jedna z Putinových dcer, jež v Nizozemsku bydlela, musela ze země fakticky utéci. Postupně se ovšem začal pohled Nizozemců na masakr měnit.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Pavel Kolář (29 hlasů) 02.09.2014 07:06

    Blbost, článek se jen snaží zmapovat, jakjé jsou v Holandsku na...

  • Jan Karel (25 hlasů) 02.09.2014 07:28

    Síla informací tohoto článku je velká. Bez emocí, bez nenávisti. ČT,...

  • Jan Novák (21 hlasů) 02.09.2014 06:14

    Tak to je síla. Tento článek by se měl omlátit o hlavu vytištěn na...

  • Pavel Kolář (20 hlasů) 02.09.2014 06:53

    Tak tp je bomba, bezva článek, dobrá novinářská práce. Týden opět...

  • Věra Havránková (18 hlasů) 02.09.2014 07:55

    Ano , máte pravdu , vůbec se už nepíše , že sankce byly na Rusko...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Článek je založen na domněnkách, často i chybných, vyplývajících z neznalosti holandské mentality a kultury, eventuelně špatně přeloženo z holandských médií. Nevím, co pan redaktor sledoval za diskuse, nevím z jakých zdrojů vycházel. Zítra, 9. září budou oficiálně zveřejněny první skutečnosti zjištěné na základě analýzy černé skříňky. Je rozhodně důvěryhodnější se držet fakt, než vykřikovat do světa nějaké domněnky.

1 hlas

Plácáte, s odpuštěním, nesmysly. Autor zná Nizozemí dosti dobře a maximálně přesně reprodukuje, co se v nizozemských médiích několik týdnů po tragédii píše, jak se zčásti mění postoj Holanďanů k tragédii. Buďte tak laskavá, a nemluvte obecně, ale přesně vypočtěte, co je v článku špatně. Případně si můžete udělat vlastní analýzu názorů na nizozemských sociálních sítích. Pokud budete postupovat jako autor, zabere vám to tak pět hodin. Pak to můžete s autorem osobně porovnat. A autor článku holandsky špatně nepřekládá, holandština byl mj. hlavní obor, který studoval na FF UK. V Nizozemí také studoval. Patříte zjevně jen ke kritikům, kterým se prostě a jednoduše nelíbí, co je v článku napsáno, toť vše. To autor zažívá v reakcích čtenářů mnohokrát. Bez toho, aby mu kritici cokoli konkrétně vytkli - obvykle jen obecně blablaují.

2 hlasy

No, pane redaktore, abyste si pořádně nezavařil a nezačal raději chodit nějakými tajnými stezkami. Jak jsem zaznamenal na některých diskusích, zažraná protiputinovská liga vás slušně nenávidí a nadává vám do všeho možného. Příznačné ovšem je, že vámi uvedená fakta nikdo z nich nevyrací, ani nemůže.

7 hlasů

Vse jsou zatím jen dohady. To, ze první obvineni padlo na separatisty je logicke, protože jen oni ostrelovali letadla, nikoliv Ukrajina. Také bylo receno ze to byl omyl. Pokud by stopa vedla na Ukrajinu muselo by to byt umyslne za ucelem zmanipolovani verejnosti ke svému prospěchu a ocerneni separatistu. Nemohu verit tomu, ze by si někdo mohl takovy zlocin vzit na svedomi...

0 hlasů

CIA má na svědomí už horší zločiny. Přečti si něco o převratech v zemích střední a jižní ameriky, iránu, operace Gladio v Evropě, záminka k válce v Iráku, bombardování Bělehradu a podpora teroristické kosovské armády - drogy, obchod s lidskými orgány.
Obvinění z obchodu s orgány Srbů zajatých albánskými bojovníky během války v Kosovu (1998-99) začala loni v srpnu vyšetřovat na žádost Srbska Rada Evropy. Podle Bělehradu během války v Kosovu zmizelo až pět set kosovských Srbů.

Informace o obchodu s orgány unesených Srbů se poprvé dostaly na veřejnost v pamětech Carly Del Ponteové, která působila jako hlavní žalobkyně Mezinárodního trestního tribunálu pro bývalou Jugoslávii (ICTY).

Tohle včechno má CIA na triku, tohle organizují a platí. A ty myslíš, že by je rozhodilo jedno letadlo?

1 hlas

Tak co, anonymní diskusní prasata prokremelská i proamerická, baví vás to ještě, rochnit se ve vašich sprostých sračkách? Divím se adminům, že tyhle blinkance neuklidí a nedají skoro všem z vás ban. A IP adresu autorů antisemitských a rasistických hlášek by rovnou měli admini předat policii. (Viz §§ 403-405 tr. zákona.) Ono by místním rasistům jen prospělo, kdyby jim pár měsíců nebo let obšťastňovali vypasení cikánští recidivisti řitě...

1 hlas

Modrej soudruhu, je tvou povinností nahlásit všechna jednání potlačující práva a svobody občanů. Pokud tak neučiníš, přestože o nich víš, tak jsi spolupachatel.

0 hlasů

Budulinku, umis vubec cist??? Nebo jsi rumunskej agent??? Nikdy jsem tady od nikoho nic antisemitskeho a rasistickeho necetl. Prekladej si to do rumunstiny trochu lip!!!!!!!

1 hlas

Gratuluji, právě jsi se dostal na jejich úroveň ...

5 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Tedy jo, opět klobouk dolů pane Podaný, díky, že jste:-)

6 hlasů

Již i Holanďané přestávají věřit lžím Kyjeva a CIA, pouze náš ubohý np np .... JARIX ... PN23 PN23 je tu za důvěřivého prosťáčka. Budiž ti skotské střiky ledové i horké :) .

8 hlasů

Další méně známé informace:
http://myslenkyocemkoli.blogspot.cz/2014/08/mrtve-letadlo-nebo-letadlo-mrtvych.html

2 hlasy

http://www.osud.cz/sestrel-je-jen-nahoda-jednou-jsi-dole-pak-zas-nahore

0 hlasů

Pravda vyjde najevo až po válce tak jako napadení Polska.

1 hlas

Zde je to video s tim "zlym" separatisteou a medvidkem.
https://www.youtube.com/watch?v=MZtGOd5nDSU

3 hlasy

Ano, jasne napsano. Media jsou zmanipulovane az chce jeden brecet. A kdy prijdou zakony ktere jsou v Jizni Americe???? Za lhani, prekrucovani, polopravdy pujdou novinari do vezeni?? V nejlepsim pripade kdyz se jim podari utect dostat politicky azyl v Maimi. Kdy to prijde??

8 hlasů

Dokud si tu budou lidi dobrovolně volit kapitalismus, nic se nezmění, neboť peníze jsou v tomto systému vždy až na prvním místě a za ně si koupíte i média a " pravdu ". Dokud se u nás nepodaří prosadit zákon o všeobecném referendu bez výjimek, jako na Islandu, nic se tady k lepšímu pro poctivé lidi nezmění.

7 hlasů

Toto referendum bez vyjímek nejvíce prosazoval Okamura a podívejte jak medilání žumpa na něm nenechala nit suchou, udělala z něj rasistu. No bodejť, to by bylo, aby si lidé o svých věcech rozhodovali sami.

5 hlasů

Jj, jablka z Venezuely:-)

0 hlasů

Tak dneska uz nejsi proti polakum??? Hmm. A zitra zase budes co? Rus? a pozitri kyjevskej fasista?

3 hlasy

A voni tomu snad vážně Holanďani věřili, no to je mně jich upřímně líto

8 hlasů

Cestujících a jejich příbuzných je mi samozřejmě líto
Nechci být fóbní. Ale, už jste se někdy setkal s průměrným Holanďanem a jeho rodinkou? Modrohnědá pětka hadr

4 hlasy

To bude nejspíš něco jako stockholmský syndrom - nizozemci jsou nejspíš tak podělaní strachy z rusů (čemuž se nedivím, protože rusům totálně přeskočilo a šílenci sedící na jaderných zbraních prostě vzbuzují strach), že raději věří, že vraždil Kyjev, protože Kyjev jim nic neudělá, mohou tedy vůči němu být nepřátelští, zatímco rusů se bojí, tak raději budou dělat, že nevidí, že jim jen tak, asi pro zábavu, povraždili 150 nebo kolik civilistů. Zřejmě si myslí, že když po vzoru naeho premiéra sobotky nastaví směrem na východ svou řiť, tak že je putin nechá být. Ale ono to s tím zpravodajstvím zřejmě nebude tak horké. To, co se tu vydává za "nizozemce", bude zřejmě skupina nizozemců. Stejně jako u nás je skupina lidí, kteří i když nás rusové napadnou, tak budou dávat vinu komukoliv, jenne rusům, tak podobnou pátou kolonu mají nejspíš i nizozemci.

0 hlasů

Čím přemýšlíte?

7 hlasů

Asi sis při své zanícenosti neráčil povšimnout, že jako první si do své vojenské doktríny právo na preventivní jaderný úder a lokální jadernou válku zakomponovaly USA. A kdo jadernou bombu použil proti jinému státu jako první a zatím jediný na světě, stejně jako chemické zbraně ve Vietnamu to sis také ještě nevšimnul, že ? Tak se jdi nejprve dovzdělat a potom něco sepisuj, ať nejsi jenom za debila !!!

6 hlasů

i ty jsi takový chudáček, že věříš soudruhům z USA

7 hlasů

Ale no tak, tomu snad dnes již věří pouze pacienti psycholéčeben propuštění na podmínku.

1 hlas

Ceska televize by mohla uzavrit druzbu s nizozemskou verejnopravni televizi. Jak videt obe vysilaji stejny propagandisticky hnuj

11 hlasů

Ceska televize by mohla uzavrit druzbu s nizozemskou verejnopravni televizi. Jak videt obe vysilaji stejny propagandisticky hnuj

3 hlasy

AD: Frans Timmermans, jenž je označován za lháře i manipulátora.

Moji znami byznysmeni z Amsterdamu (a ze jich neni malo) mi toto tvrzeni plne potvrdili. Timmermans je naprosty trotl, neco jako sileny Lustig.

7 hlasů

Kolegové pasáci z Reeperbahnu...?

1 hlas

Reeperbahn je 467km daleko a navic lezi v Hamburgu. Ze ty jses neucil zemepis ve 4.B? Jak jses do te pate tridy vubec dostal je mi zahadou.
P.S.: sex artikly se handluji ve Flensburgu a Padborgu. V Hamburgu se pouze prodavaji retail-style.

1 hlas

hlavně, že ty JSES učilo pravopis, blbe...

0 hlasů

Že by to s tím mainstreamem nebylo tak hrozné?


literarky.cz/komentare/ostatni/18194-rusko-a-eska- - media

5 hlasů

Každodenní dávka rusácké propagandy. Už tam chybí jenom napsat, že krym byl vždycky ruský, už od pravěku.
Autor by si měl dát práci a pozjišťovat, kolik těch příspěvků bylo napsáno z ruské ambasády a kolik přímoz Putleristánu.

1 hlas

Á, vrabčák se nám vrátil z dovči :-))))

9 hlasů

Nekrákej tady nesmysly..

4 hlasy

Celá akce Ukrajina se začíná podobat velice osvědčenému scénáři. Starší z vás jistě vzpomenou na změny vlád ve třetím světě v 70. a 80. letech pod taktovkou CIA.

Ale Putin je bývalý rozvětčík (není nijakou vyjímkou, např. Bush st. byl v 70. letech šéfem CIA), a na špek neskočí.

Menší znalost cizích jazyků a jednostrané zpravodajství vytváří i stejné problémy v diskuzi. Od politiků se člověk nedozví, co je zájmem ČR, ti to neví, hledí si vesměs svých zájmů, a v diskuzi si rusofilové a u.s.filové nejsou schopni připustit, žeUSA a Rusko si dělají v Evropě, co chtějí.
Vznik Kosova, v Bosně je defacto protektorát, naschvály v Podněstří, Osetie....
Ke škodě samotné Evropy

6 hlasů

Lze si snad představit, že po krátké, ale intenzivní občanské válce regionů Ukrajiny v jednom parlamentě spolu zasednou vrazi a jejich oběti. Že lze zapomenout upálené, zastřelené, tanky přejeté zajatce. Že lze zapomenout rozpáraná břicha žen a nepožadovat trest smrti pro neofašisty z Pravého sektoru a jiné bojůvky. Ne, válka znemožnila jeden stát. Zásadní strategická chyba Porošenka. Kyjev bude muset ustupovat. Nic jiného mu nezbývá. Peníze na armádu nemá, na dluh už mu nikdo nechce dát a opotřebovávací válka s vlastním obyvatelstvem je drahá.

14 hlasů

V noci v obci Racek nedaleko Kyjeva byla loveckou puškou zavražděna bývalá šéfka Fondu národního majetku Ukrajiny a socialistická politička Valentina Semenjuk-Samsoněnková. Svými levicovými názory si vytvořila mnoho nepřátel mezi ukrajinskými kapitalisty, neboť kritizovala prodej státních podniků za babku po Oranžové revoluci. Věděla příliš mnoho o privatizaci na Ukrajině. V jednom z posledních veřejných vystoupení řekla, že úmyslné ničení průmyslové infrastruktury Donbasu Ukrajinskou armádou má jediný účel - pozdější nákup devastovaného státního majetku od zchudlé vlády a „oligarchické" přerozdělení ukrajinské ekonomiky

13 hlasů

Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.

Henexi, tady o placeni nejde. Kdyz nemate vyhnuti, pak musite:-)

1 hlas

Nebo tak...

1 hlas

Nejlip by nam to zde vysvetlil Vomacka. On je mladej, aktivni, plnej elanu a tak mu huba jede ...:-)

0 hlasů

Koho třeba?

8 hlasů

cit.: "Nizozemci přestávají věřit, že boeing sestřelili separatisté" - no ještě že u nás se najde spousty a spousty blbů kteří tomu věří dál

6 hlasů

Jak poznáte, že Rusko vtrhlo na Ukrajinu „Pokud Rusko ve čtvrtek ráno zahájilo invazi na Ukrajinu, v sobotu odpoledne by situace vypadala následovně: http://literarky.parlamentnilisty.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/18196-jak-poznate-e-rusko-vtrhlo-na-ukrajinu

7 hlasů

Erik Best: Rusové na Ukrajině? Vždyť tam své síly posílá i Západ. Na celé věci nevyděláme ani my, ani Rusko. Vyhraje někdo jiný.... „Považuji to za střet mezi Západem a Ruskem, který se odehrává na Ukrajině ve formátu občanské války. Že spojenci z obou stran jsou v tom velice aktivní, je jasné. Pochopitelně ten, kdo je na straně Západu, nechce mluvit o účasti Západu a kdo je na straně Ruska, nechce mluvit o jeho účasti. Řekl bych, že jsou tam přítomní všichni, ale je to geopolitická bitva a hra, která se odehrává především na té vyšší úrovni,“ konstatoval Best. Nikdo nevyjadřuje názor na Čínu. „Před časem jsem řekl, že jde o válku v rámci Západu, ale ten, kdo to vyhraje, nebude Západ ani Rusko, ale Čína. Ti kritici na straně západní i ruské na to zapomínají. Měli bychom o kousek ustoupit a dívat se na celou věc globálněji. Nejsem na straně Západu ani Ruska, protože to podle mě nedopadne dobře pro nikoho. Dopadne to dobře jen pro Čínu, a toho se nejvíc obávám,“ varuje americký novinář a analytik.

9 hlasů

Vysloveně pobavil kyjevský mluvní Lysenko, když vyjevil světu , že velení armády dalo svým jednotkám příkaz vyklidit luganské letiště. Mohu něco vyklidit, když mám kam. Jenže ty jednotky, co ho dosud pro Kyjev držely jsou v trvalém obklíčení.

12 hlasů

Pravda už leze pomalu najevo.Verzi našich vlezdořitníků USA snad věřil jen pitomec PN32,případně magor Lustig.

11 hlasů

Nejpravděpodobnější verze je, že to nešťastné malajské letadlo sestřelili ukrajinští nacisti z Kyjeva, aby to mohli hodit na povstalce, potažmo vzato na Rusko. Já si dokonce myslím, že o tom ta zkurvená opice z bílého baráku věděla, možná to dokonce odsouhlasila.

14 hlasů

Souhlasím s tebou.Ten špinavý opičák společně se židovským senátem a kongresem je rakovinou této planety.

7 hlasů

Hele, jak se těšíš na časy, až ti bude v lochu vymrdávat prdel nějaký vykrmený cikánský bouchač? Za takové výroky, zvláště když je uveřejňuješ na internetu, můžeš dostat několik let.

0 hlasů

Co tady vyhrožujete, co je proboha na slovním spoijení"židovksý senát" antisemitského? To jste se pomátl, to je stejné jak se nesmělo kvůli tupé korektností 20 let říkat, že cigán je cigán.

3 hlasy

zdeněk adámek + Darja Hubáčková

"židovský senát" - v Americe ? To se klidně zlobte, ale to JE antisemitská nálepka. A sprostá !

Každý "spolek" je jen a jen existencí jednotlivých mužů a žen.

0 hlasů

Mne se libi, ze tady pan Podany klidne nechava antisemitske prispevky. Proste to tady jede v intencich zvedavce a mozna se i dockame pravomocneho rozsudku, ktery odsoudi nektereho diskutujiciho min. k podminenemu trestu odneti svobody.

2 hlasy

Pan Podany zadny antisemitske prispevky sem nedava. Ty jsi jediny kdo v kazdem prispevku jeci aby se vrazdilo.

6 hlasů

natrzenej, a co tvoje antikomunisticky kydy, ty jsou akceptovatelny? Kdyz je nekdo zid tak je zid. to je pouhe konstatovani faktu. Pokud se citis dotcen tak konvertuj k islamu.. Vzdyt oboji je stejnej smejd. To zvladnes..

7 hlasů

Nejvíce pravděpodobné.

2 hlasy

Kyjev zakázal výnosem ministerstva školství pracovníkům ve školství zahájit vyučování 1. září v těch částech východní Ukrajiny, které nejsou pod jeho správou! Činnost spojená s imitací vzdělávacího procesu se jeví být nebezpečnými a nezákonnými. účast pedagogického pracovníka na podobných provokačních záležitostech je nežádoucí a bude mít právní důsledky!...... Vyučování je protizákonné!

6 hlasů

Videl jsem jednu ucebnici dejepisu z Ukrajiny a jsem z toho sokovany co v ni pisou. Zkratka, vsichni vyznamny vedci maji ukrajinske koreny, rodice asi 35 americkych presidentu byli ukrajinci a nejvetsi sok v te same ucebnici je, ze dokonce Spartakus byl urcite ukrajinec.

3 hlasy

Ono by bylo stejne smutne videt ty vesele deticky Ukrajinske s kytickama na ceste do skoly a nevidet hroby tech deti co uz nikdy do skoly diky Velkemu vudci Porosenkovi nepujdou oblozene stejnymi kytickami.

6 hlasů

VÍTĚZNĚ VPŘED!

Kdo krachuje? No Putler přec,
Jen vodka mu zbyde nakonec.
A oči pro pláč, vždyt svět už ví,
že rudému patří vrahovi.

Putler že tak to nastrčil,
že letadlo kdos sestřelil.
Že neví se kdo? Putler to byl.
Jinak by se tak nekrčil.

Skřet nízký, šikmé čelo,
co studem se nikdy nezardělo.
Oči studené, z kágébé.
A srdce které cit nezebe.

Však hordy rudé odradí,
demokrat, jenž nám poradí.
Přichvátal přes moře bez oddechu,
a troubí do zbraně všem Čechům.

Pan Rasmussen, pan Rasmussen,
vrací nám víru v americký sen.
Stací vzít vidle, kosu, břit,
v boji s Putlerem pak zazářit.

Až Rudým náměstím zaduní
železná škorně demokrata,
tak bude ruská příšera,
zničena natotata.

Společně potom pozvednem
prapor s hvězdami a pruhy,
ve Vodičkově v mekáči,
pojíme hambáč se soudruhy

1 hlas

http://www.osud.cz/sestrel-je-jen-nahoda-jednou-jsi-dole-pak-zas-nahore

0 hlasů

Smím to přeposlat Vlastičce? Ještě nějakou notu a HIT PRO BARRACKA je na světě! Ona by dle posledních rozhovorů ráda, jen žádný hitmaker jí nic nepřihraje (jsou bezcharakterní, jo když byla nahoře, to byly hity - to bych Vám přál)

6 hlasů

Jak máme budovat lepší společnost s takovými blby?

9 hlasů

Jsem rád, že přemýšlíš sám nad sebou...

0 hlasů

Člověče, to už by snad stačilo, ne...?

0 hlasů

Dobrý článek... Po dlouhé době nějaká informace, u které člověk nemusí jak za komunistů přemýšlet, o čem autor píše a hlavně, jak to doopravdy myslí... Tady je vidět, že pravda je někde jinde... A že celé seskupení EU je k ničemu, protože nehájí zájmy oněch členských států, ale U*A...

11 hlasů

Proste je potreba nejak vykompenzovat vcerejsi Putinovu vyhruzku, ze do dvou tydnu bude v Kyjeve. Z Tydne se pomalu stava zvedavec a tak Jarous Slovan nepokryte hyka a uz se ani nesnazi zakryvat svuj rodokmen:-)

1 hlas

co do dvou týdnů, dva dny by neměli co dělat

8 hlasů

Denní zpravodajství z války na Ukrajině stav k 1.09.2014 http://vlkovobloguje.wordpress.com/2014/09/02/denni-zpravodajstvi-z-valky-na-ukrajine-stav-k-1-09-2014/

6 hlasů

Tak jsem se zasmál, opravdu trefná analýza:

Prohlášení ukrajinského ministra obrany Valeryje Heleteje zatahují lid jeho země do dlouhé a krvavé konfrontace. O tom se hovoří ve zprávě ruského ministerstva zahraničních věcí.

Heletej mimo jiné prohlásil, že operace, jejímž cílem bylo zbavit východ Ukrajiny, skončila a začíná velká vlastenecká válka, v níž se už ztráty budou počítat na desetitisíce. Úrovní adekvátnosti ukrajinského ministra by se už zřejmě měli zabývat zcela jiní odborníci, než vojenští, praví se ve zprávě ruského MZV.
Číst všechno: http://czech.ruvr.ru/news/2014_09_02/Ruske-MZV-oznacilo-prohlaseni-Heleteje-za-provokaci-4597/

5 hlasů

Vždyť je to celá řada náckovských zvěrstev... nikdo nevyšetřuje kdo střílel na Majdanu, kdo upaloval a střílel v Oděse a kdo sestřelil MH17 a kdo masakruje města na východě Ukrajiny děly, raketami a bombami, jsou zatím soudruzi z USA a soudruzi z EU jim dělají užitečné idioty, jenže každé oblbování má své meze a článek o Holandsku to dokládá...... nácek Porošenko a spol míří do Haagu

11 hlasů

Aby ses nedivil a do pár let tam nebyl Putin ...

1 hlas

jsi naivní šašek, vládne zákon džungle a USA, Rusko (dříve CCCP). Čína, Francie , GB se ze zločinů nikomu nezpovídají

7 hlasů

Bude tedy nutné vytvořit precedent.
BTW: pokud ten magor z kremlu napadne někoho z NATO je tato situace docela možná.
Hitler by byl taky souzen, pokud by tomu neutekl smrtí ...

0 hlasů

Američani hrají vabank. Vsadili už všechno - hlavně pověst svojí i celého Západu. Až pravda o Ukrajině zvítězí, svět už nebude, jaký býval. Jestli někdo opravdu efektivně usiluje o světovládu Ruska a Číny, jsou to Američani, resp. jejich skuteční vůdci. Zneužili chudáka Havla a on se jim teď mstí tím, že je nechá hrát tohle absurdní divadlo. Někteří diváci ale aplaudují i pitomějším kusům, když v nich hrají jejich oblíbení herci.

14 hlasů

havel byl ozrale, hamizne a prolhane prase...

nechal se "zneuzit" velmi rad...

prodal nas za Barandov atd a za falesnou slavu v novinach...

7 hlasů

Jakého chudáka? Jenom gauner se dá zneužít, když z toho má prospěch. Zneužiti byli občané ve vidině lepší budoucnosti, kterou jim Havel sliboval. "Komunisté vás straší nezaměstnaností, nic takového nebude". A lidé mu věřili, šli za ním. A teď je vidět, že do pekla. Havel je nejtragičtější postava českých dějin.

7 hlasů

Nejvíce zneužitelní jsou prosťáčci, jako jsi ty...!

0 hlasů

havel byl ozrale, hamizne a prolhane prase...

nechal se "zneuzit" velmi rad...

prodal nas za Barandov atd a za falesnou slavu v novinach...

4 hlasy

Může být. On ale podle mě "to myslel dobře". Věřil tomu. V realitě ideály vycházejí jinak a je z toho zmatek. A zmetek.

0 hlasů

"Podle Haagu byla práce zmíněných dobrovolníků cílevědomější a profesionálnější, než se myslelo." - no to je přesně to co si myslím. Práce na troskách letadla řídili profíci, což znamená i možnost případné manipulace s důkazy.
Jinak pane Podaný, fakt pěkný článek. Příště nás budete v této souvislosti informovat o náladách malajských diskutérů?
Nevěřím, že se pravdu někdy dozvíme (američané i rusové ji znají a z nějakých důvodů mlčí), ale myslím, že v tomto smutném případu by bylo vhodné počkat na zveřejnění výsledků během září.

3 hlasy

Jak je vidět, tak ruské tajné služby odvedly dobrou práci. Holandští Bulvové a Vomáčkové dokázali změnit veřejné mínění. Rusové zřejmě v Holandsku najímají kvalitnější lidi a více je platí. Putinova dcera se v klidu může vrátit domů...

7 hlasů

Hemenex,podivej se i na hajzl,jestli tam nema Putin agenta.Holandani zrejme nejsou takovi americti vlezdoprdelisti.Jako ty zdejsi mrvy Hemenex,Harasim v palici,np np a spol!

12 hlasů

Hajzly kontroluje a pucuje modré vosáhlo np np.

3 hlasy

A ty opravdu víš, kdo sestřelil to letadlo? Já ne...! Pravdu ví jen ten, kdo to opravdu udělal. Ať už to má na svědomí kterákoliv strana konfliktu, budou to vždy rusáci, protože jak Rusové, tak Ukrajinci mají stejnou mentalitu a stejné způsoby, žádný velký rozdíl mezi nimi není. Pokud se zde někdo staví na stranu Ukrajiny, tak proto, že Ukrajinci tahají za kratší stranu provazu. Agresor je Rusko, nikoliv Ukrajina. Nebezpečím pro Evropu a celý svět je Rusko, nikoliv Ukrajina...!

4 hlasy

Hlavně se podívej, kdo k tomuto závěru dospěl!

Překlad z NST (NewsStraitsTimes): "KUALA LUMPUR: Analytici výzvědných služeb ve Spojených státech již dospěli k závěru, že Malaysia Airlines let MH17 byl sestřelen raketou vzduch-vzduch, a že ukrajinská vláda měla co do činění s tím. To potvrzuje objevující se teorii předpokládanou místními vyšetřovateli, že Boeing 777-200 byl ochromen pomocí rakety vzduch-vzduch a zakončen dělovou koulí z bojovníka, který byl stínování je, jak to klesla k zemi. V usvědčující zprávě ze dne 3.srpna, hlavní hvězdou "Flight 17 Shoot-Down Scénář směny", Associated Press reportér Robert Parry řekl: "Některé americké inteligenční zdroje dospěly k závěru, že rebelové a Rusko byly pravděpodobně není na vině, ale že ukrajinské vládní síly byly na vině ".
Můj dodatek: Toto zjištění potvrzuje i fakt, že Kyjev měl dá se říci už při pádu letadla letu MH17 jasno co a kdo to zavinil! Proto okamžitě tajná služba zabavila letové záznamy dispečerů a odebrala jim mobilní telefony. Španělského dispečera, který přiznal u letadla dvě stíhačky před sestřelením uklidili a vše prohlásili za tajné. Rovněž výkřiky Obamy a Kerryho, že mají jasné důkazy prohlásili za tajné. Ruské důkazy odmítli. PROČ? Namísto předložení důkazů 8. srpna zástupci zemí Ukrajiny, Holandska, Austrálie a Belgie podepsali dohodu o nevyzrazení příslušných dat získaných během vyšetřování příčin havárie malajského linkového letadla MH17. Jistě si dovedeš představit, jak by reagovaly USA a Ukrajina, kdyby tam byl sebemenší náznak viny Ruska.

3 hlasy

Pane Henex, ty jsi uz opravdu cvaklej. Jestli ti jeste pomuze dostat trochu rozumu tak v prvni rade se odstehuj od rodicu, prestan z nich tahat penize na tvoje kavarenske povalovani a zacni premyslet jestli pn 23, np, Dvorak, Horak jsou takovy hodni kamaradi.

3 hlasy

Jak rád bych bydlel u rodičů, nechal se živit a povaloval se po kavárnách. Za bolševika to jaksi nešlo, z domova jsem odešel v devatenácti a bude tomu již hnedle padesát let...

0 hlasů

Bobek, dej si obklad nebo tě trefí šlak.

4 hlasy

Kyjev ze sestřelení boeingu obratem obvinil separatisty a dění na místě katastrofy v jejich režii líčil hrůznými barvami.
=====================================
Já myslel,že už se ví,že MH-17 sestřelila ukrajinská armáda,aby jí šel Západ pomoct válčit.Byl o tom příspěvek na BBC i s očitými svědky sestřelení,samozřejmě byl hned stažen.Hlavně doufám,že ti očití svědci ještě žijí.Ovšem CIA je rychlá a nehody se dějí každý den,že.

7 hlasů

http://www.osud.cz/sestrel-je-jen-nahoda-jednou-jsi-dole-pak-zas-nahore

0 hlasů

Když mluvíte o svědcívh co se stalo se Střelkovem? Ten by k tomu taky měl co říct.

2 hlasy

Tak oni u toho najednou byli očití svědci? A ti se tam dostali jak, Putin je tam přinesl na zádech?

3 hlasy

Propaganda jako každá droga časem ztrácí účinnost. Takže je třeba neustále větší a větší dávky.

3 hlasy

Máme již půl roku po volbách, a ČT je stále v rukou pravdoláskářských zmrdů. Kdy už konečně přijdou pořádné čistky? Vyrazili jen tu největší kurvu Drtinovou, a myslí si, že to bude koncesionářům stačit?

12 hlasů

Tak soudruh by dělal čistky...!
To už tady bylo... Několikrát... Od komouše ani jiný názor člověk čekat nemůže... Běda ČSSD...

2 hlasy

Žádné čistky nepřijdou. To by se musel změnit systém, počínaje prezidentem a vládou. A musely bychom vystoupit z EU a NATO. A musela by se změnit demoralizace občanů. Takže neřešitelné. Drtinovou a Veselovského nahradí jiní.

7 hlasů

Z EU není třeba vystupovat. Tahle organizace může být prospěšná pro nastolení socialismu v Evropě. Kapitalismus je globální, akce pro němu musí být internacionální. Tohle nemůže zvládnout národní stát (pokud chceš argumentovat stalinským projektem "Socialismus v jedné zemi", uvědom si, jak byl velký Sovětský svaz a jak je na to ČR). EU je nutné zbavit liberální demokracie a globálního kapitalismu, tohle tvrdí i konzervativci jako je Viktor Orbán. Takže již dnes se vytváří v EU široká fronta odpůrců současného degenerovaného systému. Jako minimum vidím uspořádání v duchu poválečného kompromisu (dirigismus, znárodnění velkých podniků a bank).

Z NATO vykopnout USA a přebudovat na obranou alianci EU.

5 hlasů

Jasně... Nejlepší by bylo vystoupit z NATO a EU a přidat se k tomu Putinovic spolku. Nebo zavést Evropské socialistické státy, po dobrém, nebo po zlém, jaképak crcání.
ABR... Kde tě vyhrábli a kde tě budou vystavovat? Škoda, že zrušili Leninovo muzeum, ale dost možná, že ho socani zase obnoví...

0 hlasů

Ano, kdyby se změnil systém, byly by okamžitě čístky jako v padesátých letech. Ještě že už k žádné změně systému dojít nemůže. Prezident - toho jsme si bohužel vybrali sami.

1 hlas

Klobouk dolů před redakcí Týdne. Takový článek jsem od českých novinářů opravdu nečekal

16 hlasů

Tedy fakt klobouk dolů.Ještě tak veřejnoprávní ČT,kdyby nejhala a informovala pravdivě.To podbízení se Západu a ti její komentátoři,to je opravdu k blití.Když jsem chytil nervy a napsal tam,tak mě odpověděli,že poskytují vyvážené zpravodajství.Leda hovno.

8 hlasů

No tak to byste se měl ucházet o místo objektivního reportéra, když jste tak o všem správně informován. Jen vy víte, tedy to národu sdělte z obrazovky.

2 hlasy

Já jo. Už jste nahradil Argus pořádným Regentem?

0 hlasů

Ted teprvre bude mit soudruh Liliputin po veverkach:

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/ukrajinsti-zbrojari-hrozi-ze-predaji-nato-ruske-kody/r~ea3e6f1231bb11e49b2b002590604f2e/

2 hlasy

No tak přejdou na jiné kódy.

3 hlasy

Nizozemci přestávají věřit, že Boeing sestřelili separatisté, aneb Nizozemci již vědí, kdo naplánoval, nařídil a provedl tento ohavný teroristický útok na civilní letadlo, tedy kdo ,,popravil,, nejen občany jejich země.

Rukopis neochvějně vede k americké zločinecké teroristické organizaci CIA, jako servisní organizaci, americké administrativy a amerických zbrojních a ropných korporací s úkolem rozpoutat celosvětový válečný konflikt a vyřešit tak katastrofické zadlužení státu v částce vyšší jak 17 bil. dolarů u nejzadluženější země světa, která mele z posledního a to už jen díky natisknutými dolary bez krytí.

16 hlasů

Neznáme všechna fakta, jsme manipulováni medii. Je nutno znát názory obou stran. Pokud jsou informace filtrovány, je nutno se ptát " cui bono" a tím se snad přiblížíme objektivní pravdě.

9 hlasů

..nicméně faktem je, že EU na základě takto podávaných informací uvalila na Rusko !!! , které vůbe c není účstníkem konfliktu snakce...na které Rusko už muselo odpovědět....a odpovědělo...a v tomto trendu se jede o sto šest dál...to je největší bizarnost...jak udělat z mimořádně velkého neštěstí ještě větší...

16 hlasů

Ano , máte pravdu , vůbec se už nepíše , že sankce byly na Rusko uvaleny na základě okamžitého a lživého obvinění ! Bude se Porošenko , USA a EU někdy zodpovídat ?

18 hlasů

Jaké sankce?

1 hlas

si-si:-)

0 hlasů

šššššš ššššššš

4 hlasy

bacha pánové aby jste si nepočůrali ruce, tento zvuk uvolňuje a Vám to zřejmě zůstalo z mládí

2 hlasy

Jak nemůže být Rusko účastníkem konfliktu, když na straně separatistů bojují 4 000 ruských vojáků, toho času na dovolené:-))

6 hlasů

No vidíte, článek o manipulaci médii a Vy nám jí tu hned předvádíte.
Víte, že mezi:
"4000 ruských vojáků"
a
"4000 bývalých ruských vojáků a dobrovolníků" o kterých mluvil Zacharčenko je velký rozdíl?

6 hlasů

Oficiálně opravdu Rusko v žádném válečném konfliktu není. Je nepochybné, že tam bojují ruští profesionálové, ale toto zcela běžně dělají i USA. Tam, kde by bylo pro USA politicky příliš citlivé bojovat oficiálně, tam taky neposíláají pravidelnou armádu a řádí tam jednotky soukromé společnosti Black Water. Jinými slovy, USA nemají nejmenší právo Rusko kritizovat a EU svou neobjektivností a nekritickým straněním USA ze sebe dělají jen blbce.

12 hlasů

A spoustu modrejch fekálů jim to žere.

9 hlasů

..no i kdyby tomu tak bylo, tak není Rusko účastníkem konfliktu...

8 hlasů

http://zvedavec.org/komentare/2014/09/6122-vylet-do-ruska.htm

4 hlasy

Zvedavec je server vlastneny soudruhem Stworou, ktery byl odsouzen k podminenemu trestu za propagaci antisemitismu. Prost zumpa:-)

2 hlasy

A za sionismus se da taky odsoudit??

3 hlasy

Dobrej pokus... Ale Zvedavec to přebral bez svolení autora, kterým je jakýsi Marek Havlíček.
Celý ten jeho výlet popisuje tady:
http://marekhavlicek.blogspot.cz/

5 hlasů

Proč taky nepíšete o tomhle?

http://www.blisty.cz/art/73090.html

http://zpravy.idnes.cz/rusko-britanie-diskuse-internet-guardian-propaganda-pc6-/zahranicni.aspx?c=A140505_131751_zahranicni_vez

3 hlasy

Takových konspiračních teorií je... A zrovna Guardian má co povídat, po tom co jeho novináři údajně jako jediní viděli údajnou ruskou kolonu obrněnců, avšak jí "zapoměli" vyfotit/natočit...
Tohle jsou na rozdíl od takových propagandistických fantazií fakta: tinyurl.com/28ou6j
která dokládají, že USA s veřejností manipulují u desítky let.

7 hlasů

U Britských listů je jasné, za co kopou. Majitel je člověk bydlící v Anglii a placený Angličanama. Není se divit, že je tak tendenční - nejdříve jací jsme rasisti, teď zase nenápadně pomlouvají Rusy. Šmejd v žoldu Angličanů, stejně tak jsou zdejší trollové v žoldu USA.
No a iDěs - bez komentáře :-))))

9 hlasů

jo, nálepku "proruskýho trolla" už jsem dostal taky
přitom považuju Rusáky za ztracenej národ

2 hlasy

A vážně ti nepřipadá divné, že podle anket u internetových diskuzí vždycky vyhrají proruské názory a proruské politické strany, zatímco po volbách se ukáže, že tyhle strany mají ve skutečnosti je minimální podporu?

3 hlasy

Minimální podporu? Sečti výsledek pro ČSSD, ANO, KSČM a ǓSVIT

asi 60%

pravdoláskařští zmrdi: TOP09, ODS a KDU-ČSL

asi 26%

7 hlasů

Jdi se podívat na iDnes.

3 hlasy

A ty na Novinky.

1 hlas

Proč? Tvrdil jsem, že nikde nevyhrávají proruské názory?
_Ty jsi ten, kdo tvrdil, že všude vyhrávají ty proruské._

Navíc usuzovat z toho, že s tím názorem nesouhlasíš, že je placený, mi přijde hloupé.

Ad diskuse vs volby:
To je další, sorry, nesmysl... Od Rusáků nečekám nic dobrého, proto na ně seru. Zato mě dráždí zaujatost nebo dokonce lži šířené v našich médiích. Proto se k nim vyjadřuju. Když tedy kritizuju mlžení našich médií, můj názor dostane nálepku "pro-ruský". (WTF?) Přitom bych strany, které asi považuješ za pro-ruské (KSČSSD) nevolil ani za zlatý prase.

2 hlasy

Síla informací tohoto článku je velká. Bez emocí, bez nenávisti. ČT, Dnes a další se ale za nos nechytnou, protože jako sluhové mainstreamu musí plnit zadání - manipulovat s lidmi.

25 hlasů

http://www.osud.cz/sestrel-je-jen-nahoda-jednou-jsi-dole-pak-zas-nahore

0 hlasů

Ted teprvre bude mit soudruh Liliputin po veverkach:

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/ukrajinsti-zbrojari-hrozi-ze-predaji-nato-ruske-kody/r~ea3e6f1231bb11e49b2b002590604f2e/

1 hlas

Jak hodně ti přijde pravděpodobný, že by něco takovýho nechali Rusáci na libovůli zbrojovky v cizí zemi?
(Zatím ty teorie spolíhající na hloupost Rusáků moc nevycházej.)

11 hlasů

Co je to platné, když je potřeba, aby to byli ti separátčíci..Nizozemci, nekazte nám obraz nepřítele....

4 hlasy

Soudruhům nacistům z Brusele a USA válečným štváčům se to nějak vymklo z rukou a to nejspíš znamená že je čas nasadit atomovky !!! Shalom

11 hlasů

Český motorkář o jeho cestě inkriminovanou oblastí:
"Východní Ukrajina - centrum DONETSKA, půl den se separatistama, aneb naprosto něco jiného než se dovíte v mediich"
http://goo.gl/72IZep

7 hlasů

Hezké vyprávění... Měl štěstí ten chlapec...
Setkal se jen s několika prostoduchými strejci, zmasírovanými ruskou propagandou, s normálními lidmi, žádnými profesionálními vrahouny. Pokud by se dostal do míst, kde jsou ti "praví vořechoví", tak by to nepřežil a na jeho motorce by se po Doněcku proháněl nejaký Čečenec...
Kvalitní počteníčko, úžasná čeština...

0 hlasů

Takže asi cítíš sám, že ses moc nepředvedl, viď?
No nebudeme chodit kolem horké kaše, hodnotím 2/10. Polepši se, nebo to řeknu npčku a budeš týden bez TV.

4 hlasy

?

0 hlasů

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/ukrajinsti-zbrojari-hrozi-ze-predaji-nato-ruske-kody/r~ea3e6f1231bb11e49b2b002590604f2e/

0 hlasů

Clanek na urovni spekulaci a dohadu. Priznivci konspiracnich teorii si prijdou na sve a server zvedavec zaplace:-)

4 hlasy

Blbost, článek se jen snaží zmapovat, jakjé jsou v Holandsku na tragédii boeingu názory. Jak se mění. A to autor udělalal velmi důvěryhodně a pečlivě. Protože nemůžete Holanďany obvinit, že jsou v žoldu Kremlu, tak začnete dělat úhybný manévr směrem ke konspiracím a podobně. Vy asi nevěřite třeba ani tomu, že USA ve Vietnamu prohrály válku, takové máte zjevně klapky na očích.

29 hlasů

Vždyť je to blbost, na internetové diskuze chodí jen určitý typ lidí, podle nich nemůžete určit, co si myslí nizozemská společnost, navíc se už i v minulosti objevili zprávy, že se Rusko pomocí internetových diskuzí snaží ovlivňovat veřejný názor.

http://www.blisty.cz/art/73090.html

http://zpravy.idnes.cz/rusko-britanie-diskuse-internet-guardian-propaganda-pc6-/zahranicni.aspx?c=A140505_131751_zahranicni_vez

5 hlasů

V článku je psáno i to že Holandsku je jiná mentalita dikutujících, takže ji není možné srovnávat s duskusemi vedenými v ČR... POCHYBUJI, že se u nich vedou diskuse formou vulgárních urážek... Tak jak to dělají někteří jedinci zde...

2 hlasy

U Britských listů je jasné, za co kopou. Majitel je člověk bydlící v Anglii a placený Angličanama. Není se divit, že je tak tendenční - nejdříve jací jsme rasisti, teď zase nenápadně pomlouvají Rusy. Šmejd v žoldu Angličanů, stejně tak jsou zdejší trollové v žoldu USA.
No a iDěs - bez komentáře :-))))

2 hlasy

Takze podle Vas, kdyz se nekdo snazi zdiskreditovat verejne diskuze nesmysly, tak to znamena, ze vsechny nazory v diskuzi jsou zmanipulovane a neduveryhodne? Jen jestli opet nesoudite ostatni podle sebe, ze ?

5 hlasů

....objevily.....

0 hlasů

Tak tp je bomba, bezva článek, dobrá novinářská práce. Týden opět ukazuje, že se o Ukrajině dá psát objektivně a bez toho, aby se jen papouškovaly názory Kyjeva a jeho západních protektorů. Je ovšem tragické, že část západních sankcí vůři Rusku vychází ze spoluviny na sestřeleníé letadla, přičemž o vině separatistů nebo Moskvy nejsou zveřejnéné žádní důkazy. Anebo možná existují, ale protože se Američanům a dalším nehodí do krámu, tak je zadržují.

20 hlasů

Kdyby se Týden snažil psát objektivně, tak taky píše o o tom, jak Rusové trolují internetové diskuze.

http://www.blisty.cz/art/73090.html

4 hlasy

http://www.auria.sk/blog/trollovia-vydavatelstva-axel-springer-beru-do-450-eur-mesacne

0 hlasů

U Britských listů je jasné, za co kopou. Majitel je člověk bydlící v Anglii a placený Angličanama. Není se divit, že je tak tendenční - nejdříve jací jsme rasisti, teď zase nenápadně pomlouvají Rusy. Šmejd v žoldu Angličanů, stejně tak jsou zdejší trollové v žoldu USA.

3 hlasy

To je jistě pravda, ale Rusům se to může dařit jen do určité, ne moc velké míry. To by Rusové museli mít v Evropě a jinde desítky tisíc Trolů pracujících 24 hodin denně, což je velmi nepravděpodobné. Na straně druhé, totéž dělá určitě i druhá strana. I o tom se píše v západních médiích. A proameričtí Trolové se ani nemusí moc potit, protože většinu práce za ně udělají nekritická, jednostranná mainstreamová média, která s radostí a s redaktorskou tupostí štvou proti Rusům, co te jen dá.

10 hlasů

Tak bez na Halo noviny:-)

1 hlas

Ty běž do pr..le.

4 hlasy

:o) tam (_i_) přesně

2 hlasy

Tak to je síla. Tento článek by se měl omlátit o hlavu vytištěn na dřevěné holi všem rusofobům!!

21 hlasů

Rozumní lidé.....s vyjímkou Lustiga, np np a jim podobní vědí že nebylo sestřeleno ani Ukrajinci, ani separatisty a ani Rusy. Tak jako malajské letadlo má i toto nad Ukrajinou společného činitele. Pan Huml ho jasně včera jmenoval. Od začátku jsme věřil separatistům že mrtvoly byly v jistém stádiu rozkladu a mrtvé dávno před sesřelením. Což nasvědčuje tomu že to mohli být oběti malajského letadla které posloužily svému účelu. Malajské letadlo se nikdy nenajde. ostatky jeho pasažérů byli rozesety nad Ukrajinou. Kdy konečně lidé pochopí že zlo přichází z Bruselu a U......A!! Jen pár hlupáků hltá protiruskou a protiputinosvkou propagandu.

12 hlasů

Ještě větší vůl, než Huml...! Gneus Pitomus...?

2 hlasy

Kvákáte pěkné nesmysly. Nesneslo vás UFO?

1 hlas

Nechápu jak vám může na takovýto nesmysl někdo kliknout.

6 hlasů

Vono blbců je v naší zemi dost. Np, Lustig, Haraším, Henex, Dvořák...

4 hlasy

Měli byste ty své výmysly sem napsat/poslat ještě 97-krát. Ví se, že teprve stokrát opakovaná lež se stane pravdou.

5 hlasů

Dovolite mi, abych o vasi rozumnosti aspon trochu zapochyboval?-)

4 hlasy

Rozumní lidé.....s vyjímkou Lustiga, np np a jim podobní vědí že nebylo sestřeleno ani Ukrajinci, ani separatisty a ani Rusy. Tak jako malajské letadlo má i toto nad Ukrajinou společného činitele. Pan Huml ho jasně včera jmenoval. Od začátku jsme věřil separatistům že mrtvoly byly v jistém stádiu rozkladu a mrtvé dávno před sesřelením. Což nasvědčuje tomu že to mohli být oběti malajského letadla které posloužily svému účelu. Malajské letadlo se nikdy nenajde. ostatky jeho pasažérů byli rozesety nad Ukrajinou. Kdy konečně lidé pochopí že zlo přichází z Bruselu a U......A!! Jen pár hlupáků hltá protiruskou a protiputinosvkou propagandu.

4 hlasy

Takové srance může vypustit jen člověk umístěný v síťové posteli. Tak snad vás tam pořádně hlídají.

3 hlasy

...takový nesmysl slyším poprvé...ti lidé do letadla nastupovali živí, mají svá jména....ty jsi nemocný člověk...

5 hlasů

Rozumní lidé.....s vyjímkou Lustiga, np np a jim podobní vědí že nebylo sestřeleno ani Ukrajinci, ani separatisty a ani Rusy. Tak jako malajské letadlo má i toto nad Ukrajinou společného činitele. Pan Huml ho jasně včera jmenoval. Od začátku jsme věřil separatistům že mrtvoly byly v jistém stádiu rozkladu a mrtvé dávno před sesřelením. Což nasvědčuje tomu že to mohli být oběti malajského letadla které posloužily svému účelu. Malajské letadlo se nikdy nenajde. ostatky jeho pasažérů byli rozesety nad Ukrajinou. Kdy konečně lidé pochopí že zlo přichází z Bruselu a U......A!! Jen pár hlupáků hltá protiruskou a protiputinosvkou propagandu.

1 hlas




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov