Velké bloudění
Rusové se začínají ptát: Kde vlastně padli naši vojáci?

27.08.2014 11:22 Aktualizováno 27.08. 11:41

I kvůli zadržení deseti ruských výsadkářů na východní Ukrajině se ruská média začínají ptát, zda mezi padlými v bojích jsou i ruští vojáci, jakkoli ruské úřady oficiálně kategoricky popírají ruskou účast v bojích.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Petr Vaněk (15 hlasů) 27.08.2014 11:47

    Náckové prohrávají, tak je třeba zase něco vymyslet. Letadlo nevyšlo,...

  • Blind Guardian (13 hlasů) 27.08.2014 11:23

    A co tam dělají agenti z Polska?

  • Deadman´s Hand (12 hlasů) 27.08.2014 11:32

    V Polsku zase byli viděni Ukrajinci v nacistických uniformách. ...

  • Tom Kut (11 hlasů) 27.08.2014 11:26

    Já zas viděl americký uniformy v Německu.

  • Jaroslav Slovan (10 hlasů) 27.08.2014 11:43

    Vždyť to je ubohý - už několikrát se psalo že na Ukrajině bojuje...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Sozdruzi Cesi, je to velmi zajimave. Rusaci vas pul stoleti buzerovali a vy jim lezete do prdele.

Tak tuhle nemoci musime teprve dat jmeno :)))

0 hlasů

dalsi ukrajinske lzi vyvraceny. tentokrat dokonce za pouziti zaberu ukrajinske statni televize :-))))

http://vlkovobloguje.wordpress.com/2014/08/27/vice-ukrajinskych-zdroju-vlku/#more-936303

2 hlasy

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/346075-rusko-priznalo-padle-vysadkare-na-ukrajine.html

2 hlasy

ale cist ten pepek vyskoc, alias npnp neumi :-)))))

"Doplnil, že skutečně nevěděl, že jejich skupina překročila hranice s Ukrajinou"

2 hlasy

Je neuveritelne, jak se tady kremloboti prsili, jak vyborna je ruda armada a pritom ti chudaci prosili pribuzne o teple obleceni. V CCCP pokracuje vsechno dal ve stylu: Nas mnogo.

3 hlasy

Už je skoro večer a Lžisenko z ukrajinského ministerstva propagandy, ještě dneska nevydal žádnou zprávu o dalším hrdinném vítězství nacistických vojáků. :-)))

2 hlasy

Jinak to neni vubec poprve, kdy se Polaci paktuji s fasisty.
Minule jim to vyneslo Tesinsko, a pak dostali nuz do zad.
Doufam, ze se jim to nevyplati ani ted. A na prdel s nima dostanou i mistni kolaborant lustig a soudruh dvorak :-))))

4 hlasy

HAHAHA, to je zase den :-))
Ukrajinska rovedka je po vsech tech lzich uz k smichu, tak vytahli Polaky, a mysli si, ze to kdovijak narovnali.

Jinak pred par dny tu soudruh dvorak s dementem harasimem jeceli, ze v Rusku jsou jenom statni media.
Takze co je to "nezavisla televize Dozd", "liberalni list Vedomosti"??
To jsou ty totalitni media prece.
Za chvilku tu bedete vydavat svodky neziskovek v pusobicich v Rusku za nazor vetsiny Rusu.
Nebo ty dvorakovy mentalni vyrony byly jenom dalsi bolsevicka lez :-)))))

4 hlasy

Blbe, podívej se na svý boty :)))

2 hlasy

nojo, prava je jeste trochu zaspinena, jak jsem te minule nakop do zadele :-)))
ale kvicel jsi pekne, tak nejak bolsevicky :-))))))

4 hlasy

Ty jsi tak blbej, že už mě fakt nestojíš za námahu.

1 hlas

vidis, a prece jsi prilez.
dalsi dvorakova bolsevicka lez :-)))))

2 hlasy

Je nápadné, že v zemích, kde zasáhla Amerika, k demokratizaci poměrů nedošlo. Došlo v nich však velice často ke změně majitelů ropných vrtů. Přemýšlivým lidem to může leccos naznačit,“

:-)))

6 hlasů

Spousta západoněmeckých ropných vrtů změnila vlastníka, přemýšlivý Jana Karle II. :)

1 hlas

Takže když to shrneme o 1968 :
Ukrajinec Vasil Biľak poslal zvací dopis Ukrajinci Brežněvovi a 75% okupacni armady bylo Ukrajincu...

Proto dnes podporujeme ukrajinske fasouny a nenavidime Rusy

5 hlasů

Pro Petr Dvořák: někde ses divili, že považuji svůj postoj podprory EU (i NATO) za pravicový..pro každý postkomunistický stát je podpora EU pravicovým postojem...řada kroků by se bez EU neprosadila...vůbec by se neprosadila jejich nutnost a potřeba....potom je tu ale samotná politka momentálního vedení EU..ta se mi často nelíbí a proto volím pravicové kandidáty do Europarlamentu, aby podpořili pravicovější politku EU..i když celá Evropa je velmi sociálnědemokratická....např. SPD je zdaleka nejpočetnější a nejsilnější stranou...i když je momnetálně u moci koalice CDU/CSU, často značovaná jako pravostředová.....ale např. německá SPD je mnohem pravicovější než naší ODS....kdybych byl v Německu voli bych "technokratickou nebo taky exekutivní" část SPD (Helmuth Schmidt, Schroeder atd.)

1 hlas

Ok, dík za osvětlení, nemůžu říct, že nemáš pravdu i když to vidím trošku odlišně, ale jistě v dílčích příkladech bychom našli pro i proti.
BTW: Mach není hlupák a jako ekonom má v hodně principech pravdu (vč. toho že k volnému pohybu a obchodu páprdy v EP nepotřebujeme), srovnávat ho "profesionální kandidátkou" Bobo není moc fér.
Klause jsem nikdy neměl rád pro jeho aroganci (stejně jako Zemana), ale v mnoha věcech pravdu měl. Jinak ODS pro mě skončila s oposmlouvou a pravicová dle mě nebyla nikdy, pravostředá možná.

3 hlasy

..to, že jsou v EP páprdové, je i naše vina...ale my EP a orgány EU právě pro "volný pohyb a obchod" nutně potřebujeme...tem "volný pohyb a obchod" nemůže být bez pravidel..protože potom platí "právo silnějšího"...nebo zákony "hospodské rvačky"..kdo první řizne, ten bere...

0 hlasů

Ne to není pravda. K připojení k šengenu netřeba být v EU a k volnému obchodu stačí třeba EFTA. Není to paradigma, jen to dokládá, že žádné pohlavní EU orgány nejsou třeba.

3 hlasy

Ted se jeste obejmete a dejte si hubana:-)

1 hlas

Proč? Nemám problém připustit, že nám EU něco dobrého dala. Konec konců, je to výbornej nápad volně obchodovat a cestovat, a snad i v nějaké radě rokovat o společném postupu v dílčích politických situacích, ale to je tak všechno.
Na to aby nám vládli bývalí komouši jsme nikam vstupovat nemuseli, máme jich ve vládě dost.

3 hlasy

Jj, Schroeder, Putinuv advokat.

1 hlas

Jo, das hat der Schröder damals gesagt: Putin ist ein lupenreiner Demokrat :)))))

0 hlasů

Copak, zapomněl jste že kydáte lejna na německých serverech? Tady jsme na českém serveru (případně rozumíme velice dobře slovensky). Nejde o to, že si hrajete na inteligenta co zná 2 řeči, horší je, že se vyjadřujete jak dement.

1 hlas

Jarousku, ty zvladas obtizne pouze cestinu. Ale je dobre, ze te to sejri, ty vemeno jedno rudy:-)

0 hlasů

..vyskakování některý mašich prominentů proti EU...Bobošíková, Mach...doslova nesnáším ..přijde mi to jako "svazácká avantgarda"...ani "a priori" reakce V. Klause nemám rád...přesto, že jsem mu vždy fandil...(myslím si, ale, že je to spíš projev jeho ambic..zviditelňováni se)..sám několikrát deklaroval "nutnost a potřebu EU" (i v Bělehradě)...

0 hlasů



Josef Lustig 27.08.2014 12:27
Andersen

Ruska, domaci i zahranicni politika, se bez lhani neobejde. Lzou od roku 1917 .----Potvrzuje uniklé informace ze 70. let: vláda lhala o tom, jak na bojišti postupuje. Zprávu o Vietnamu zadal v roce 1967 prezident Lyndon Johnson. V té době se veřejnost obrátila proti válce. Vláda konflikt záměrně zhoršovala, ale Kongresu říkala něco jiného.----Dokument CIA: USA lhaly o použití biologických zbraní v Korejské válce---Ano americký president Bush, jeho ministři obrany, zahraničí a CIA záměrně podávali nepravdivé informace před zahájením války v Iráku : tvrdili, že Sadám má zbraně hromadného ničení (především pak chemické a jaderné) a že je schopen do 45 minut zasáhnout země v Evropě---Mučilo se. CIA lhala o průběhu výslechů.

4 hlasy

Tam kde je svoboda projevu a kde neni zadny cenzor, tam muzes lhat jak chces, neni ti to nic platne. To je v Americe.

2 hlasy

Mr.demagog

2 hlasy

Ano západní představitelé svým voličům občas lhali a většinou na to doplatili.
Ruští představitelé svým vazalům jen přikazovali a ze svých činnů se nezodpovídali nikdy.
Drobný rozdíl mezi demokracií a totalitou ...

2 hlasy

lže se na obou stranách,Bush jr.se zodpovídal komu?demokracie?myslíš že vládne v Americe lid?

1 hlas

Ne nevládne, ale mají možnost pomocí voleb směr do jisté míry určovat (to dnes zatím i v Rusku).
Amerika má demokratické kořeny a i přes čím dál tím větší posun od demokracie jsou lidé mnohem tvrdší mít názor a svoje stanoviska hájit. To Rusové co poznali jen bídu a teror nemají.
Neříkám, že je to jejich vina, prostě to je fakt.

2 hlasy

ano,do jisté míry.Pak už nastupuje vláda korporací.Jsem rád že uznáváš že Rus poznal jen bídu a tak se je také třeba dívat na Rusko jinýma očima než na Ameriku.Je to jiná kultura.Já jsem už několikrát psal že se Rusa nezastávam ale jednostrané zpravodajství našich médií mě rozčiluje.Na Ukrajině jsou ruští vojáci,stejně tak tam má své vojáky pod cizí vlajkou Amerika,do toho oligarchové a jejich zájmy.Jen na to doplatí obyčejní lidé kteří poznali jen bídu a hlad.a zdejší dizkuze je o hovnu.

1 hlas

Ja se jen ptam, co delaji rusti vojaci na Ukrajine, kdyz je nikdo nezval.

2 hlasy

Az budou v zemich vych.Evropy postaveny zakladny, pak je potreba vyhostit vsechny blby typu Machacka do jejich vysneneho raje - do CCCP.

5 hlasů

"Liberální list Vedomosti"
Tak jsem se zkusil podívat přes translátor na stránky zmíněného deníku a co by jste řekli? Nic takového tam není. Zdá se, že čeští tzv. novináři si zase naběhli na vlastní lež. :-)))

http://translate.yandex.net/tr-url/ru-cs.en/www.vedomosti.ru

5 hlasů

Pán je poněkud mdlého ducha... http://www.vedomosti.ru/opinion/news/32616101/voyuem-li-my

1 hlas

Tyto noviny existují. Vedomosti ( Russian : Ведомости, doslovně "Record") je ruský jazyk ekonomický deník. Jedná se o společný podnik mezi Dow Jones , na Financial Times a Sanoma , vydavatelů The Moscow Times .

protože je to společný podnik - tak je to " Koho chleba jíš, toho píseň zpíváš" :-))))))

2 hlasy

No tak si přelož tohle

http://slon.ru/fast/russia/opublikovany-fotografii-s-mesta-pokhoron-pskovskikh-desantnikov-1147803.xhtml

http://slon.ru/fast/russia/v-pskove-proshli-zakrytye-pokhorony-mestnykh-desantnikov-1147710.xhtml

2 hlasy

Kdyz se sovetsky soudruh tveho razeni podiva pres translator, to je neco, jako kdyby chtel sukat pres kalhotky:-)

5 hlasů

Soudruzi v Kremroli mysleli, ze masivni propagandou budou vladnout dal jako za casu CCCP. Kdyz jim ted ale v lepsim pripade vozi vojaky v cinovych rakvich, tak je tezke se postavit pred volice (manzelky, matky, milenky vojaku) a vysvetlovat jim, ze nebyli tam, kde meli byt. Kdyz to takhle budou chtit soudruzi v Kremroli provozovat dal, pak to muze mit i velky vliv na zmeny ve vnitrni ruske politice. Potom bud dojde k potlaceni vnitrnich protestu, anebo znatelna cast ruskych poslancu nebude opetovne zvolena behem pristich voleb.

5 hlasů

To víš že jó, modrej hemeroide. Jako vždy máš pravdu.

1 hlas

Dnes je tu zase rojení proruských trolů :)))
Chlapci rudí, pravda nakonec vyplave i v Rusku a svým lhaním ani odváděním od témat s tím nic nenaděláte.

5 hlasů

bohužel pravda nevyplave,ta je první poražena ve válce.

0 hlasů

Hluboké klišé. O tom že, separatisté jsou z velké většiny rusové už přes veškeré snahy už není pochyb, stejně tak začíná být jasno kolem doměnek, že na Ukrajině intervenuje přímo ruská armáda a "zelení mužíci" nejsou žádní dobrovolníci, ale vojáci ruské armády.

5 hlasů

Amerika od roku 1945 bombardovala 38 zemí po celém světě. Tady je přehledný seznam

Podívejte se na kompletní seznam zemí, na které od roku 1945 zaútočily Spojené státy americké svými bombardéry. Navíc se možná budete divit, kdo tento seznam sestavil. Autorem je americký novinář a analytik žijící dlouhodobě v Praze Erik Best. Seznam zveřejnil na svém facebookovém profilu:

1. China 1945-46
2. Korea 1950-53
3. China 1950-53
4. Guatemala 1954
5. Indonesia 1958
6. Cuba 1959-60
7. Guatemala 1960
8. Belgian Congo 1964
9. Guatemala 1964
10. Dominican Republic 1965-66
11. Peru 1965
12. Laos 1964-73
13. Vietnam 1961-73
14. Cambodia 1969-70
15. Guatemala 1967-69
16. Lebanon 1982-84
17. Grenada 1983-84
18. Libya 1986
19. El Salvador 1981-92
20. Nicaragua 1981-90
21. Iran 1987-88
22. Libya 1989
23. Panama 1989-90
24. Iraq 1991
25. Kuwait 1991
26. Somalia 1992-94
27. Bosnia 1995
28. Iran 1998
29. Sudan 1998
30. Afghanistan 1998
31. Yugoslavia – Serbia 1999
32. Afghanistan 2001
33. Iraq 2003-11
34. Libya 2011
35. Pakistan 2004-present
36. Yemen 2004-present
37. Somalia 2011-present
38. Iraq 2014

Syria 2014?

8 hlasů

...troubo, zapomel jsi na Japonsko a Nemecko.

Je zajimave, kdyz prijde rozumny clovek z USA do Prahy, je z nej po urcite dobe taky magor.

4 hlasy

Pépi, trouba jsi spíš Ty, protože pan Melech píše od roku 1945, čímž jasně myslel po skončení "Druhé světové války".To víš hlavo otevřená kamenem, chytrému napověz a blbého, no však víš.......

5 hlasů

Myslis Johane, ze je lepsi mit hlavu otevrenou pukem?-)

2 hlasy

nemá stejný názor jako ty tak je magor.inu demokrat.

5 hlasů

A ve většině případů, proti nim bojovali vojáci pod vedením ruských "poradců" a technika buď přímo z Ruska nebo ze zemí které Rusko okupovalo.

5 hlasů

a co to mění na faktu?

4 hlasy

Rusove se proste porad dal chovaji ve smyslu: Nas mnogo. To, ze nekdo nekde zahyne, lampasaky s placatou cepici nezajima. A uz vubec to nezajima ruske politiky, kteri svou politiku postavili na nacionalismu a vypjate propagande. Cim vic Rusu zahyne, tim bliz se priblizi konec konfliktu. Stejne to bylo s ucasti Americanu ve Vietnamu. S pouhym rozdilem, ze Americani nikdy netajili, kde jejich vojaci padli.

7 hlasů

Každého modrého primitiva je poteba zavřít až zčerná. Ale vono to máš prašť jak uhoď. Pucovat hajzly po nádražích a nebo v crimu.

6 hlasů

Konecne jste nam predstavil svoji pracovni napln soudruhu Machacku. Ale nemusite se bat, zatim se vetsi primitiv nez vy na teto diskuzi nevyskytnul. Suverene nosite trikot vedouciho peolotonu blbcu:-)

6 hlasů

Je potreba kazdeho ruskeho vojaka na ukrajinskem uzemi zastrelit. Je to vuci nim sice krute, ale jedine tohle zastavi dodavky ruskych neoznacenych vojaku na Ukrajinu. Jedine potom se zacnou media v Rusku zajimat o to, proc rusti vojaci tajemne mizi a kde jsou vlastne jejich tela, ktera separati zahrabavaji buldozery do neoznacenych hrobu.
Dokud si obcanska spolecnost v Rusku neuvedomi, ze je hnana na jatka, pak se nic nezmeni.

5 hlasů

Ty malej vrahounku :-)))))))))

4 hlasy

Spíš přemýšlím o tom, nakolik má Petro Porošenko na vývoj věcí vliv. A především na vývoj toho, co nazývají protiteroristickou operací. Mám zkušenost z Ruska z druhé čečenské války a toho, co probíhalo potom. Bylo docela zajímavé vidět, co se stane, když v rámci nějakého vnitřního konfliktu stála na jedné straně armáda, která ale sestávala z žoldáků (tzv. kontraktčici) a na té druhé straně také už nebojovali jen nadšení národovci z Čečny, byli tam částečně emisaři Al-Káidy a všichni byli dobře placeni z peněz, které pocházely odněkud z Blízkého a Středního východu.

1 hlas

Ty nepremyslis, ty jen kopirujes, co ti nadiktovali v Kremroli:-)

4 hlasy

Ty ovšem nemáš čím přemýšlet. Za stovku na den napíšeš cokoliv, aniž by tomu rozuměl.

5 hlasů

čtu a přemyšlím a dělám si na věc názor.nevěřím všemu co řekne Karas,Pazderka a ani všemu nevěřím co řekne Lavrov,Putin.

3 hlasy

Vzkaz v Kremlu, at te poslou na kurz cestiny. Tvuj slovosled jasne naznacuje, ze jsi Rusak a s cestinou si netykas.

2 hlasy

tak mi to odpusť strýčku Same.

3 hlasy

To jste ho dostal, ale on stejně nerozumí.

5 hlasů

V Rusku nikdy nic nechybi. Stalin nechal pobit a hladem zemrit nekolik desitek milionu obcanu SSSR a nikdo nemel odvahu se zeptat kde jsou.

5 hlasů

Ano - Slovany vyvražďovali žiďáci - jako Lustig:

http://zvedavec.org/komentare/2014/08/6116-znat-souvislosti-bolsevicky-prevrat.htm

3 hlasy

vyjmečně máš pravdu.

2 hlasy

Celý ten konflikt začal tím, že mladý Janukovyč přestal respektovat majetek ostatních oligarchů. Snažil se urvat z jejich majetků co nejvíc a o právo mu vůbec nešlo, tam šlo jen o sílu a o to, že začal porušovat nepsané dohody. Ostatní oligarchové se začali bránit a jedinou možnost viděli ve svržení staršího Janukovyče a předčasných volbách. Tak si začali najímat lidi poněkud hrubšího ražení, třeba Muzyčka a další. Tohle je problém, který by také všichni měli vzít v úvahu, protože takto se do silových struktur Ukrajiny nakonec dostali lidé, kteří za sebou mají minulost, jež v podstatě nedovoluje, aby došlo k nějaké mírové dohodě mezi Ukrajinou a Ruskem. Jde především o lidi z Pravého sektoru, kteří jsou dnes i ve vedení těch žoldáckých armád, jež platí Kolomojský a další oligarchové.

4 hlasy

Je potreba kazdeho ruskeho vojaka na ukrajinskem uzemi zastrelit. Je to vuci nim sice krute, ale jedine tohle zastavi dodavky ruskych neoznacenych vojaku na Ukrajinu. Jedine potom se zacnou media v Rusku zajimat o to, proc rusti vojaci tajemne mizi a kde jsou vlastne jejich tela, ktera separati zahrabavaji buldozery do neoznacenych hrobu.

2 hlasy

Modrej pako, ty jseš tak primitivní, že opakuješ svoje příspěvky, protože nevíš, co vymyslet.

5 hlasů

Ještě zmíním jednu věc. Janukovyč si v posledních letech nebyl jistý, zda se mu povede vyhrát ještě jednou prezidentské volby, takže jeho starší syn, který se stal hlavou jejich klanu, začal velmi nevybíravým způsobem shromažďovat majetek. To vím zcela konkrétně. Přijeli třeba do města, kde byl pán vlastnící obchodní domy a stavební firmu a zástupce mladšího Janukovyče mu říkal, že k těm obchoďákům se stavební firma nehodí, prodejte nám ji. Řekl za kolik a samozřejmě to byla velmi nízká cena, a v těch poměrech, které na Ukrajině fungovaly, to byla nabídka, jež se neodmítá. Tím začalo růst napětí.

4 hlasy

Ano,tyhle problemy jsou ve vsech post-sovetskych zemi. Deti vladnouci smecky se chteji stat baronama a knizetema, a zapad to hrozne vyuziva. Viz, Uzbekistán, dcera Karimova s vlastni armadou zabira majetky obchodniku, Kyrgystan s rodinou Bakijevem to samy co v Uzbekistanu atd. atd.

0 hlasů

Ruska, domaci i zahranicni politika, se bez lhani neobejde. Lzou od roku 1917 ........

2 hlasy

Ty lžeš soudruhu emigrante od té doby, co umíš mluvit. A čím starší, tím víc.

6 hlasů

Situace na Ukrajině z pohledu oficiálních vládních zdrojů:

http://vlkovobloguje.wordpress.com/2014/08/27/vice-ukrajinskych-zdroju-vlku/#more-936303

Přečtěte si to, zasmějete se :-))))

3 hlasy

My se zasmejem, staci nam videt tve jmeno :)))))

2 hlasy

Já se zasměju na každému tvému příspěvku. Jen piš ještě více, to je zábava zadarmo, takhle veřejně prezentovat vlastní blbost.

3 hlasy

Slovan je k smíchu?Předhazuje ti někdo tvůj původ jména Lustig?

3 hlasy

Tady je videt co jsi za primitiva. Tady nejde o jmeno, tady jde o ten prispevek, ktery pod jmenem Slovan je sepsan. Ty nesmysly a lzi. Pri tve primitivite bych na tvem miste sel psat prispevky do Blesku, soudruhu :))) Zrejme ti musime dat vsechno polopate.

2 hlasy

Soudruhu emigrante, rozumíš psanému textu? Rozumíš tomu, co píšeš?

3 hlasy

Natürlich, sogar in mehreren Sprachen.

0 hlasů

tak máš napsat-My se zasmejem nad tvým příspěvkem,stačí nám vidět tvé jméno.

3 hlasy

Jestli on ten deník nebude jako náš blesk. :-)))

2 hlasy

Podľa tlačovej tajomníčky , Poľsko plánuje vyslať na Ukrajinu 320 ton potravinárskych vyrobkov , prikrývky, matrace a posteľnu bielizeň. Tieto veci budú doručené na základňu v Ľvove

Dobře se z nich dělají bílé vlajky.

4 hlasy

Poláci ať nic neřeší a hlavně, ať sem k nám přestanou dovážet to svý jedovatý a radioaktivní máslo. Protože to jejich máslo je zbraní hromadné účinnosti. Pokud máslo kupujete, dávejte si bacha, odkud je. To polské vás může v horizontu několika měsíců spolehlivě odeslat do věčných lovišť.

4 hlasy

Benderovci vycvičení v Litvě a na Polských základnách za americké peníze , Polské a madarská těžká technika, Polští , litevští, zbrojnoši a celá snůška žoldnéřů z celého světa za dolary - ne ukrajinské - tam je kasa dutá, ale americké a z buhvíjakých zdrojů EU!!! Rusové podporují své bratry, kterých na vých. Ukrajině žije asi 5 mil. !!! Amerika intervenovala na Grenadu kvůli údajnému OHROŽENÍ asi 200 studentů, které tam vyvezli na " studijní dovolenou" mnohatisícovou armádou , povraždili tisíce lidí zcela z důvodů mocenských zájmů, tak proč bychom měli mít výhrady k dobrovolné účasti rusů. Dokonce Na pomoc východní Ukrajině se hlásí farncouzi, poláci , slováci i češi se údajně účastní bojů proti fašistické banedrovké armádě a soukromým armádám ukrajinských oligarchů.
Podle vyhlášení představitelů východní ukrajiny "opolčenci" bojují proti vládě Oligarchů, fašismu a neonacizmu , nezávislost na západních velmocech a za socialismus na východní ukrajině

6 hlasů

To už tam muselo zařvat tisíců Rusáků, když si toho, že jim začínají nějací chybět, už všimli i v Rusku. Nas mnógo..

7 hlasů

No vás je taky hodně. Podejte si ruku s emigrantem Lustigem a převlečeným np pn23 a vyrazte na Ukrajinu. Potřebují maso do mlýnku :-))))

2 hlasy

Jarousku, co rikas tomu, ze na Ukrajinu tvi soudruzi vysilaji vystrasene vojaky z Ruska, kterym ani nereknou, kam a proc jdou? Tech lidi ti lito neni, ze jdou jako jak rikas maso do mlynku?

3 hlasy

Ty až narukuješ, tak nebudeš vystrašenej, ale pos..nej strachem.

3 hlasy

Já mám prostě strach, že nás USA a USáci - skrze Ukrajinu - chystají na III. světovou válku.

7 hlasů

Doporučuji okamžitou návštěvu u psychiatra.

0 hlasů

Kamile, a jezinky Vás neděsí? Ty nejsou schopny rozpoutat III. světovou válku, aby se zmocnily ruského kaviáru?

3 hlasy

To je jasná úzkostně depresivní porucha, skoč si s tím k obvoďákovi.

4 hlasy

Ty trpíš psychózou. Skoč s tím pod jez.

3 hlasy

Macháčku, to bys nebyl ty, abys nevystavil svou duševní nedostatečnost na odiv :)
Když ti řekl doktor abys ty prášky bral, tak je ber :)

0 hlasů

Náckové prohrávají, tak je třeba zase něco vymyslet. Letadlo nevyšlo, obrnění konvoj taky ne...

"Nejméně 129 vojáků a příslušníků Národní gardy Ukrajiny se vzdali domobrancům v osadě Starobeševo Doněcké oblasti. Dalších 94 bylo zajato v okolí Kutějnikova.
Podle údajů domobrany, seskupení ukrajinských vojáků, které bylo dříve zablokováno v okolí Amvrosijevky, se dnes pokusilo probojovat z obklíčení jihozápadním směrem, bylo však odraženo na dosavadní pozice a ztratilo až 50 lidí, kteří byli zabiti nebo zraněni.
Včera síly Doněcké republiky těsně obklíčily 4 brigády ukrajinské armády. Bylo také oznámeno, že domobranci plánují ofenzívu na Mariupol, a v případě úspěchu se ocitnou v obklíčení značné síly ukrajinských vojsk."

15 hlasů

No to nebude mít primitiv np radost. Určitě řekne, že jste si to vymyslel.

3 hlasy

Vždyť to je ubohý - už několikrát se psalo že na Ukrajině bojuje hodně Poláků, vždyť to jsou stejný vypatlaný nacistický mozky plný jenom nenávisti proti Rusům, stejně jako západní Ukrajinci. Jsou to ty nejlepší spolehlivý VRAZI.

10 hlasů

Slovane, vzpamatujte se. 6 milionů Poláků padlo v boji proti nacismu.
Vaše "Poláci jsou nacistický mozky" výrazně překračuje hranice duševního zdraví. Takovou superprasečinu by Vám neschválí ani Váš řídící orgán proruské propagandy.

3 hlasy

Stále žijete v minulém tisíciletí... Poláci jsou pověstní protiruskou náladou. Nezaměňujte s protikomunistickou. Poláci prostě nenávidí Rusy ať je to komunista nebo oligarcha.

7 hlasů

Protoze se Rusove k Polakum vzdy chvali jako prasata. A ty si v tom Jarousi jeste rochnis:-)

2 hlasy

Ty se chováš jak prase od rána do večera. A ještě si v tom pucování hajzů rochníš.

5 hlasů

Nojo, poláci jsou naštvaní, že se s nima nikdo nebaví, tak se snaží šokovat, aby se zase mohli objevit ve zprávách. :-)))

9 hlasů


Rusové se nad rakvemi svých vojáků začínají ptát, kde vlastně padli

27. srpna 2014 10:54, aktualizováno 11:04









Ruská média se začínají ptát, zda mezi padlými na Ukrajině jsou i ruští vojáci. Den poté, co Moskva přiznala zadržení ruských výsadkářů v Donbasu, zveřejnila příběhy padlých vojáků, kolem jejichž smrti panuje příliš mnoho nejasností. Úřady ruskou účast v bojích kategoricky popírají.

4 hlasy

Tohle je jedina spravna cesta. Je to mozna krute k tem, kteri ani nevi, kam jsou poslani, ale jedine tim, ze Ukrajina zabije co nejvic ruskych vojaku na svem uzemi, zastavi priliv ruskych vojaku na podporu separatistu. Je dobre taky zverejnit, ze separati mrtva tela ruskych vojaku zahrabavaji buldozery, takze tito vojaci ani nemaji zadne hroby.

3 hlasy

RuSSaci proste opet lzou a lzou a lzou hlavne ze Putin chce aby se nebojovalo a s okupanty na ukrajine se vyhjednavalo, hajzl prolhanej

2 hlasy

V Polsku zase byli viděni Ukrajinci v nacistických uniformách.

Polský levicový týdeník Nie publikoval šokující svědectví o výcviku, který byl poskytnut nejnásilnějším aktivistům EuroMajdanu.
Podle tohoto zdroje, v září 2013 polský ministr zahraničí Radoslaw Sikorski pozval 86 členů Pravého sektoru, údajně pod záminkou univerzitního výměnného programu. Hosté nebyli ve skutečnosti studenty a spoustě bylo přes 40 let. V rozporu se svým oficiálním programem nenavštěvovali Varšavskou technologickou univerzitu, ale namísto toho zamířili do výcvikového tábora policie ve městě Legionowo, asi hodinu cesty od Varšavy. Tam prošli čtyřmi týdny intenzivního výcviku pro zvládání davu, rozpoznávání osob, bojové taktiky, velitelské schopnosti, chování v krizových situacích, ochranu proti plynům používaným policií, stavby barikád a zvláště střelbu a ovládání ostřelovacích pušek.
Výcvik se odehrál v září 2013, zatímco protesty na Majdanu byly spuštěny o dva měsíce později údajně kvůli pozastavením příprav pro podepsání Asociační dohody s Evropskou unií.
Polský týdeník referuje na fotografie dosvědčující výcvik, které ukazují Ukrajince v nacistických uniformách na straně polských instruktorů v civilním oblečení.
http://wertyzreport.com/2014/04/19/ukrajina-polsko-cvicilo-pucisty-dva-mesice-predem/

12 hlasů

Ted tady zacnou vemena rudy rvat:-)

2 hlasy

Já zas viděl americký uniformy v Německu.

11 hlasů

A viděl jste dobře. Německo muselo podepsat s USA smlouvu jinak by bylo stále okupováno. Takto se to jeví jako dohoda, ale ve skutečnosti je to legalizace okupace a Německo stále není suverénním státem.

4 hlasy

V ARMY SHOPU :-)))

2 hlasy

v Kaiserslauternu ve spolkové zemi Porýní-Falc, mají tam základnu

4 hlasy

takovych zakladen po svete je... ruSSkych americkych cinskych atd atd .....

0 hlasů

A co tam dělají agenti z Polska?

13 hlasů

Všude jsou nějací agenti, tak proč ne zrovna ti Polští v Ukrajině....

3 hlasy

Jsou tam jako Gvardiáni ,jenom na blind ,kapišto?

0 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov